Takk for alt!

Jeg vet ikke om jeg gjør det rette, men etter at jeg delte DETTE innlegget med dere, velger  jeg velger likevel å takke dere alle for alle for tilbakemeldinger jeg har fått i dag, både direkte, i kommentarfelt _og_ på innboks. Jeg svarer etter beste evne, men har ikke krefter til å svare alle. Det er ganske ille, unnskyld, men slik er det. Jeg gjør så godt som jeg bare kan. Har også en liten familie jeg må ta vare på, og det er en jobb jeg tar veldig seriøst.

 

Jeg har ikke så mye mer å si. I dag er jeg bare så inderlig sliten. Og trøtt. Er kanskje trøttheten som er den verste. Bortsett fra når man skal sove. For jeg sover. Mye. Heldigvis.

 

Takk for gode ord, alle, og det mener jeg virkelig !

 

(PS! Jeg bruker selve _signaturbildet_ av  meg for å vise at for meg handler ikke dette om “merkevarebygging”, (eller ødeleggelsen av denne), men om å holde meg i live, leve!

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg prøver å ikke bekymre meg for fremtiden, jeg tar livet dag for dag, et angstanfall om gangen😉 «Tom Wilson

    2. Quetiapine:
      Tilleggsbehandling av depressive episoder hos pasienter med unipolar depresjon («Major Depressive Disorder», MDD) som har hatt suboptimal respons på antidepressiv monoterapi.
      Lyrica er også tilleggsbehandling ved GAD / suboptimal respons på antidepressiv monoterapi.

    3. Jeg sender gode tanker til deg og din familie🙏
      og koser meg med ypperlige produkter som du selger😄👍

    4. Det her er din blogg og det handler om ditt liv. Du må aldri la noen fortelle deg hva du skal dele eller ikke.
      Ekte mennesker med ekte opp og nedturer er det beste som finnes, alt er aldri helt perfekt.

      Du har vært i helvette og tilbake igjen mange mange ganger…. aldri be om unnskyldning for at livet du deler ikke er tipptopp hele tiden. Du står fortsatt oppreist og det skal du være så utrolig stolt av❤️

      Jeg kjenner deg ikke men har lest en del av bloggen din… og det første som slår meg er at du er en sterk men sårbar person. Om jeg skulle valgt meg en ny venn så hadde det vært deg😊

      Fortsett å vær deg selv på godt og vondt… ta vare på deg selv og familien din.
      Og husk at til syvende og sist så er det du som er viktigst i ditt liv❤️

    5. Jeg beundrer din åpenhet, det trenger denne verden! Denne ” smerten i hodet” er så grensesprengende smertefull, og som vi vet henger hodet fast på kroppen. Alle som har gått med sterke smerter over tid, vet at da blir man sliten….margsliten faktisk, og hele systemet vårt vil slå seg av å sove, sove og sove….
      Jeg håper så veldig for din skyld at du innimellom i allefall vet av erfaring at når du har nådd bunn, da er det ikke lengre å falle, og du kan føle fast grunn igjen! Spark fra, du vil stige opp igjen, ikke mist håpet!
      Sånn til sist, unngå situasjoner som å titte i hyllene på Biltema, tenk på alle kamper du har tatt – overkommet og vunnet!
      Jeg føler så inderlig med deg. Alt det beste her fra Telemark til deg og den nydelige familien din.

    6. Der er greit å kunne ta det kitt med ro en gang i blant når kroppen vil ha ro. God bedring

    7. Jeg tror du kommer over dette .og….det er en liten bagatell i forhold hva du har hatt….du er åpen og ærlig….du har kjærest og baby…du har mange som bryr seg..så…bare skriv….det er det som er viktig….og formidle.. det som egentlig er d virkelige livet..på godt og vondt..

    8. Ta vare på dæ sjøl og din familie. Sov drt kroppen krever,og skriv på bloggen når du føler at du klarer. God bedring. 😘 🌷

    9. Du fortjener hvert godord. Du gjør så uendelig mye for mange med din åpenhet❤️

      Ta vare på deg selv og familien

      Ta helg og slapp av🥰

    10. Bare å ta vare på deg selv og din lille familie!
      God bedring!
      Forhåpentligvis går det bedre etterhvert! ❤️❤️❤️💐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg