Tilbakemelding fra sjefsredaktøren!

Hehe, jeg leste bloggposten din fra i går. Ingen grunn til bekymring. Jeg har lest en god del av manus og liker det selvsagt veldig godt, slik jeg har gjort hele veien med det du skriver. Det er følsomt, ekte, varmt, morsomt og velformulert. Normalt kan du beregne cirka en uke fra levering til tilbakemelding. Det er jo 166 sider og jeg kommenterer hele veien. Viktig at det blir grundig. Uansett: Bra blir det! Jeg koser meg med jobbingen. “

 

 

Fikk mail i morges av sjefsredaktøren. Den var i en litt annen tone kan du si enn den jeg fantaserte over igår. Hun er langt fra ferdig, men følte vel det var på sin plass med en aldri så liten “tilstandsrapport” av manuset. Aner ikke hvorfor 😉

 

Deilig!

Ja, var egentlig bare det jeg ville fortelle dere. Må jobbe videre nå. Holder på med å lage nye salatbarkart til FyFader.  Blir bra! Mølja til middag. Blir mett! Og trøtt. Gleder meg 🙂

 

Alt godt!

 

 

Vixenpris til Kokkejævel? I så fall må du stemme HER

På forhånd tusen takk 🙂

 

18 kommentarer

Siste innlegg