Tilbud på tørkakjøtt og tørrfisk!

Reklame | Kokkejævel.no

Tenkte jeg, i god gammeldags kapitalistisk ånd, skulle prøve melke Samefolket dag, (lihkku beivviin forresten!), for alt det det er verdt, og bruke dagen til å til å selge så mye jeg kan av samisk tradisjonskost som jeg klarer i nettbutikken min, Kokkejævel.no. Høres ikke det ut som en god plan?

 

Det aller mest nærliggende da er vel å selge TØRKAKJØTT AV REIN til en svært gunstig pris. Du sparer faktisk hele 300 kroner pr kg! Kom fan ikkje hit å kaill mæg jærrig!

 

Den samiske kulturen er langt mer enn den innlandsamiske, men også den kystsamiske kulturen. Derfor kjører jeg søren klype meg også tilbud på TØRRFISK. Fy fader, for en raus mann!

 

Tilbudet gjelder KUN til 23:59 i kveld, 6.februar, eller så langt beholdningen rekker!

 

Klikk HER for gode tilbud på tørkakjøtt og tørrfisk.

Klikk DER for oppskriften på verdens beste Bidos

 

Vi smattes!

2 kommentarer
    1. Heisann!

      Du har ikke mulighet til å få tak i enda mer lokalt/småskala tørrfisk? Har en 7-åring her hjemme som har helt dilla på tørrfisken mormor tar med hjem til oss hver sommer (sikkert noe «hjemmelaget» fra en nabo) 🤗 Han elsker det! Men så kjøper jeg disse pakkene fra Lofoten, og han er ikke like fan så de ender opp som godis til bikkja 🤣 Hun blir selvfølgelig kjempeglad for det, mens 7-åringen sitter igjen med skuffet mine 🤣

      Ønsker deg og dine en flott helg ❄️☀️
      Hilsen Nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg