Topptur nummer 30:100 ble en mental kraftanstrengelse av de sjeldne!

Det var tungt i dag. Veldig. Rett og slett urolig tøft. Vurderte flere ganger om jeg bare skulle snu og dra og hjem, og brukte alt jeg klarte å grave fram av mental styrke til å la det være.

 

Det var ikke pusten det sto på. Den har i grunnen blitt ganske grei. Ryggen fungerer også relativt bra oppover nå. Ja, den skadde ankelen er vanvittig vond, men det er egentlig mest nedover og er derfor en dårlig unnskyldning oppover.

 

Jeg var rett og slett ikke motivert. Føttene er kjempeslitne konstant. 29 dager oppover uten ene eneste hviledag merkes i et par utrente føtter. Jeg vet det vil gå seg til, (artig ordspill) etter hvert, men akkurat nå i dag skrek hver enste celle i kroppen: “Hold deg hjemme! Du blir jo faen ikke noe tynnere uansett hvor mye springer opp og ned den toppen. Nei, hold deg i sofaen og et og drekk din feite faen!”

 

Noe i den duren…

 

Jeg hørte ikke på stemmen. Jeg gikk. Kom meg både opp og ned. Ufattelig tungt, men jeg klarte det. Det tror jeg at jeg jan takke dere for. Det at jeg er så åpen om dette “100 toppturer på 100 dager” prosjektet mitt har hjulpet meg opp mer enn en gang disse 30 dagene. Likevel tro jeg at jeg snart må sette av en dag og gå 2-3 toppturer slik at jeg kan ta meg et par hviledager inn i mellom. Det er tross alt 70 toppturer igjen, og da kan det være greit at man har noen “å gå på”, hvis man en dag ligger helt nede, f.eks. pga en operasjon.

 

Må bare bli ferdig med boka først. Gjorde en kjempejobb i dag og fortsetter i samme steam i morgen. Da skal jeg i alle fall være ferdig med absolutt alt av oppskrifter og ingresser. Fy fillern det er mye arbeid!

 

Nå klarer jeg ikke mer. Må legge meg ned på sofaen. Oppvarmet bidos til kvelds. “90 days to wed” etterpå. 17. mail i morgen. Nok en spesiell nasjonaldag. Gjør den så fin du kan. Vi begynner å venne å til dette viruset nå.

 

Takk for at dere følger denne trøtte typen fra Nord!

 

 

HKH

Kokkejævel

 

 

FACEBOOK          INSTAGRAM          PODKAST          NETTBUTIKK            YOUTUBE        KONEMOR

 

 

 

 

 

.

 

 

8 kommentarer
    1. Respekt!!! Dei fleste hadde lytta til stemmen som sa snu heim… Du er knallflink! Håpar de har hatt ein skikkeleg fin dag i dag 🇳🇴🎈🇳🇴

    2. Kjempefin og nydelig 17. mai feiring til deg, konemor og lillegutt i måra, Kokkejævel! <3 Komsatopptur eller ikkje, samme søren! <3 – du e' bere RÅ! <3

    3. Det var virkelig godt gjort å fullføre når motivasjonen ikke var helt til stede 👏🏻 Ønsker dere en fin 17.mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

    4. Viktig med hviledager innimellom. Ellers er det ikke sikkert at formen en gang blir bedre.
      Uansett: du er råtøff!!
      Ha en fin 17.mai med dine fine! ❤️🇧🇻

    5. Dæven så bra jobba å ikke høre på den drittstemmen. Hater den, æ har den æ å.
      *sintfjes*

      Stå på!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg