Topptur nummer 60!

Verken vekta eller magen har bitt merkbart mindre på disse 60 dagene på rad med blod, svette og tårer, men humøret, livsgnisten og kamplysten har blitt mye større! Og tiden! Nå bruker jeg bare en time og opp ned. Les HER hvordan den første turen gikk.

 

Dere hører ikke så ofte fra meg lenger, og det er jeg veldig lei meg for, for dere er en av grunnene til at jeg har klart meg så godt som jeg har, men det er så utrolig mye arbeid for tiden. Det er svært krevende tider, og min kropp og min kompetanse kreves både på Hoftepluss og på Kokkejævel.no. Sommeren står for døren og Hoftepluss er helt avhengig av en god sommer for å…

 

Nok om det! Jeg sliter med mangt og meget, men jeg føler meg litt lysere til sinns? Spørsmålstegnet satt jeg bevisst fordi jeg egentlig ikke vet om det er fordi jeg er i kampmodus og bare prøver å komme helskinnet ut, eller om det bare er tablettene som snakker.

 

Aner ikke og ikke bryr jeg meg heller. Jeg næres av utfordringer og katastrofer! Jeg elsker når alt går galt, samtidig. Det er alt jeg egentlig vet om, og på det grunnlag opparbeidet meg en absurd kompetanse.

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Maskin

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. 60 turer er kjempegodt gjort…folk som jeg kjenner sier at de trimmer 2-3 ganger i uken men det tok dem lang tid til og gå ned i vekt. Nå er trimming en livs stil med dem og vekten holder seg nede. Så mist ikke motet selv om det tar en stund. Du har så mye og se frem til.

    2. Så flink du har vært til å holde avtale med deg selv om trimming. Imponerende! Det gir nok utrolig med helsegevinst, om ikke kiloene ryr av.
      Forskning viser at fysisk aktivitet hjelper mer mot depressive symptomer (milde /moderate) enn antidepressiva- og har lengre tids effekt enn medisin. Så kanskje du opplever effekt av trimmen mer enn du tror? Du har en stor heiagjeng- som står på både dene ene og den andre bakketopp, og dypeste daler. Heia heia deg!

    3. 60!!!!!! Toppturer midt i en stressende hverdag er jo alldeles fantastisk, og det MÅ jo gjøre noe med psyken! Så her tror jeg heller der er toppturer som snakker! Er egentlig selv lik det du beskriver, yter i hundre og h@….
      når alt er kaos og går på tverka. Jeg pleier alltid å si at jeg jobber best under press…..😇
      Digger bloggen, gleder meg til boka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg