Tusen, tusen takk!

Jeg er helt overveldet, for ikke å si rørt, over hvor mange det egentlig er som bryr seg om meg og min lille familie her oppe i kulden og mørkets rike. Det varmer virkelig et kanskje skadeskutt, men fortsatt vilt bankende hjerte. Det er en stor ære for meg å ha dere med på denne reisen og jeg har gledet meg lenge til å fortelle dere den store nyheten. Hadde det ikke vært for Datter, som jeg ikke vil skal bekymre seg lenger enn absolutt nødvendig, så hadde jeg fortalt det for lenge siden. Eller kanskje ikke. Kjærest, årets bonusmamma, har jo så absolutt noe hun skulle sagt i saker som dette. Kanskje til og med både det første og det siste ordet. Slik må det være.

 

Skikkelig grå dag i Alta. Det blåser kraftig og bilen er igjen dekket med snø. Det gjør absolutt ingenting. Tusenvis av gratulasjoner og lykkeønskninger skal leses og kommer garantert til å smelte bort all snøen. Det er så utrolig hyggelig! Tusen, tusen takk! Jeg får liksom ikke sagt det ofte og høyt nok. Håper denne bloggposten hjelper.

 

13. mai har Kjærest og jeg vært sammen i to år. Vi har opplevd mer på denne tiden enn jeg noen sinne kunne forestille meg. Sett de aller beste, men også de alle verste sidene ved hverandre. Blitt kjent på godt og vondt som det så klisjéaktig kalles, men det er slik det er. Det er ingen hemmeligheter igjen. Og det er godt. En åpen fyr som meg har lite sans for hemmeligheter.

 

Jeg har en god følelse i meg i dag. Har stor tro på framtiden. Ikke bare det lille nurket, men også bedriften. Jeg tror det kommer til å ordne seg. Det kommer til å kreves innsats, innovasjon og endringsvilje, men ingen av de ordene er fremmedord for meg, kanskje snarere tvert i mot, så er nesten sikker på at det kommer til å gå veien. På en eller annen måte. Og det er også godt.

 

Tusen takk alle sammen! Håper av hele mitt hjerte at dere får en fantastisk dag 🙂

 

 

Hvor glad og optimistisk jeg enn måtte være, så vet jeg så inderlig vel at jeg har skrevet noe lignende før. Trenger fortsatt litt tid for bli helt trygg. Ikke for det. Helt trygg blir man aldri.

To blå streker

To røde streker

 

 

40 kommentarer
    1. Jeg legger ut det jeg må for å beskytte meg selv! Hva f har du med meg å gjøre?????????????????????????????? Du skal faen meg ikke gi meg noen råd! Selv om du eller dere er svake mennesker som hverken har kompetanse eller mental styrke til å gå mot staten så har jeg det. Og dette la jeg ut fordi noen mente jeg løy om det jeg hadde opplevd og her ser man at regjeringsadvokaten bare følger NAV og gir faen i fakta og jussen. Fakta er ikke det de sier! Om denne advokaten eller noen andre blir skadelidende driter jeg i De ville ødelegge mit liv og om deres så blir ødelagt gir jeg blanke faen i. De har å gjøre jobben sin! Jeg fatter ikke hva du har med å gi meg råd? Mener du at regjeringsadvokaten har rett? Er du så dum at du tror at fordi det er landetes øverste advokatkontor så er de feilfrie eller så kan de ikke lyve eller gi faen i både jus og fakta? Det hender jo at man vinner over de også. Hvis de lyver så har det noe med meg å gjøre!! Jeg er altså så farlig at de må lyve for å ta meg. Det akter jeg å benytte meg av. Hvem i all verden legger seg bare ned?? Sånne som du? Jeg ønsker deg virkelig ikke noe godt! Du er mentalt syk Ingen går inn på andres sider og kommer med “gode råd”.Og spesilet ikke når de ikke har kompetanse og heller ikke kommer med juridiske svar.

    2. For en fantastisk gledelig nyhet!❤ Gleder meg til å følge dere de neste månedene. Et lite barn som skal få komme inn i en nydelig familie med så mye kjærlighet og hjertevarme. Takk for at dere tar oss med på denne reisen❤

    3. Gratulerer så mye 💞 Etter flere års prøving, operasjoner og to prøverør forsøk, kom min datter til verden for snart 25 år siden. Er så glad på deres vegne ❤️

    4. Ha en god og vakker helg sammen med din kjære. Det e i motgang en får testet kjærligheten. Klæm.

    5. Gratulerer så mye med nurket som er på vei. Denne nyheten tror jeg at mange her har ventet og håpet på. 👶👶

    6. Det er helt fantastisk! Gratulerer til dere🤩For en nyhet i denne stusselige tiden, og med slike foreldre må dette bare bli bra. Vil igjen bare si hvilken fantastisk humor du har til tider, og det er mye derfor jeg bare må innom her for å se hva du skriver. Lykke til til dere. Størst er kjærligheten! ❤️

    7. Helt fantastisk, har fulgt deg lenge nå og dette gleder meg oppriktig. Jeg heier på dere alle ❤️
      Rekene smakte forresten helt nydelig i går!
      Tusen takk!

    8. På som jeg unner dere dette. Må bare krysse fingre og tær for at dette skal gå bra. Masse lykke til.😍🌷🥰

    9. Som eg skrev her da datter gav kjærest utmerkelsen årets bonusmamma,tåran bare trilla💖. Men eg er veldig lettrørt,så i går kom tåran nok en gang,gledeståra på dåkkers vegne😍. Vi er visst veldig mange som ønsker deg og kjærest alt godt for framtiden,stor gratulasjonsklem til dåkker alle i familien💕💗

    10. Det er igjen helt supert, datter blir nok en av verdens beste storesøstre.
      E litt utolmodig av mæ, så spent på ka kommuneoverlegen så om gjenåpning🤔
      Ha en super lørdag, måtte fisk og reker forsvinne fort fra disken i dag😊

    11. Har fulgt deg og dine gjennom noen opp og nedturer nå, synes derfor dette var utrolig koselig å høre❤️ Gratulerer så masse til dere💐 Ta vare på hverandre og nyt tiden – dette blir bra👍🏼

      1. Bære å nyt og ta vare på kverandre. Æ krysser fingrene og tær for at alt skal gå bra. 😘😘 Velg å tenk positive tanker hele veien 😘😘❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg