TV2 bekrefter: Kjærest som gjest i GMN!

Forrige uke spurte jeg dere om det ikke hadde vært artig om Kjærest kom sammen med meg til GMN nå på fredag. Responsen var overveldende og dette har tydeligvis TV2 fått med seg, for i dag ble det endelig bekreftet: Kjærest skal være med! Det blir utrolig artig og jeg gleder meg veldig 🙂 Om det blir matlaging på meg med Wenche vet jeg ikke ennå, men den som ser på GMN får se 😉

Senere samme fredag blir det intervju med Dagbladet Magasinet. Tror de skal lage en ganske fin reportasje om denne underlige fyren som plutselig over natten ble til en toppblogger, men aner jo ikke. Jeg er ikke journalist. Den som leser Dagbladet Magsinet får se.

 

Den som forresten leser Kamille.no, og som nesten ikke kan få nok av Kjærest og meg, skjønner dere godt, kan også vente seg en reportasje i løpet av uken. Vi skal nemlig dobbeltintervjues i kveld, og det kan bli litt artig. I alle fall hvis vi sier noe artig, men det er det jo ikke sikkert vi gjør. Vanskelig å være artig på kommando. Lover ingenting der altså, men den som leser Kamille.no får se.

 

Tja, var egentlig bare det jeg ville fortelle. Dere får ha en fortsatt fin dag hvis dere har det, og prøve å gjøre det beste ut av den hvis den har startet skikkelig dårlig. Ønsker uansett begge gruppene alt godt 🙂

 

Vi smattes!

26 kommentarer
    1. Gleder meg til å se dere på TV i morgen. Jeg leser bloggen din og ser på FB. Tror jeg får med det aller meste. Det respekt mye bra du skriver, håpet du fortsetter som før
      God tur ned til pluss grader og gråvær 👍😋😘

    2. Lykke til til begge to, med alt dere skal 🙂 Jeg har hatt en fin dag selv. Har vrengt det forrige halvåret, og fått “rett-sida” ut dette halvåret. Det har jeg bestemt meg for 🙂

    3. Dette blir flott. Gleder meg masse til å se dokker. 👌😘 Løkka tel med alt dokker skal være med på. Blir ei spennende helg skjønner æ. 👌👌👌😁

    4. TV2 er ikke så populært i mitt hjem, men hva gjør man ikke for en real Jævel fra det høye nord? Man benker seg foran TV. Ettersom Kjærest er med regner jeg med at dere våkner i tide, og at dere finner fram til studio. Selv om dere må opp og virke før de fleste. Dette har vært en eventyrlig blogg og opplevelse. Det er sikkert slitsomt for dere i den trivelige lille familien, men hold ut. Break a leg, eller to! Åsså TV2, da…..🎭🍀👨‍🍳👍

    5. Sååå flott. Gleder meg å se på dere herfra Thailand , måtte bare få norsk TV. Lykke til.💕

    6. Bak en mann, står det ofte en kvinne av stål😁 så flott at Kjærest også får vist hvem hun er😊 ser hun har vært ute å løftet mangelen på krisehjelp etter uventet død. Hatten av for dere begge som orker å gå i bresjen og gi så mye av dere selv!❤
      P.S. husk bygave til Datter og Maria😉

    7. Så flott,da gleder eg meg enda mere til å se God morgen Norge🤗😊. Dåkker e virkelig i vinden no for tiden,du å kjærest💕. Masse lykke til med alt som skal skje nå framover, ikke minst med wixen awards. Akkurat som dette e den første bloggen eg følger,blir det aller første gang eg skal følge med på wixen,krysser alt som går an å krysse for deg👍👏🏆🏆🏆🏆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg