WTF, 2. plass??!!

Jeg vet ikke hvor mange måneder jeg omtrent sammenhengende har tronet øverst på denne lista, men vi snakker i alle fall over et år. Da syns jeg faktisk det er jævlig dårlig gjort av dere, helt uten forvarsel, å plutselig dolke meg i ryggen på denne måten. Jeg, som har gitt så mye av meg selv til dere. Delt stort og smått. Gode og onde dager. Tanker, ord og gjerninger. Så går det bare EN dag der det ikke skjer så mye og dere, falske judaser, vender meg bare ryggen og går. Som om forholdet vårt ikke var verdt noen ting!

 

Og ikke nok med det! Så kommer denne ulvejenta med et GAMMELT INNLEGG og bare tupper den feite rævva mi ned fra bloggtoppen mens dere bare plystret i luften og så en annen vei. For alt jeg vet så er det dere som har valgt henne foran meg, og dermed gjort dette nesevise kuppet mulig. Jeg er både rystet og sjokkert. Ikke over ulvejenta, men av at dere kan være så falske og slue.

 

Her ser dere meg på maktens tinde med TI ganger flere lesere enn i dag!!! Ok, Lillebror var nok litt delaktig i akkurat det tallet, men normalt pleier det da å være mellom 20 og 50 000 som leser meg. Hva skjedde i går???? Hvor ble dere av??? Hvordan i herrens navn mener dere jeg skal leve med dette med æren i behold??? Dette er jo bare FLAUT!

 

Dette gidder jeg ikke lenger. Kommer aldri til å blogge igjen!

 

 

Hva skjedde, EGENTLIG???

 

 

 

 

 

46 kommentarer
    1. Sorry, var ute lang tur med bikkja, også var det en serie som var så fin at jeg glemte deg helt😱 Men jeg leste ikke hennes blogg!(var det en hun??) Sorry igjen🙏🏻 (😂)

    2. Fniiis! Dakars litje sarte gluntn🤣🤣🤣 Klart du ikke skal skrive mere blogg, det er det helt slutt på – inntil neste🤗
      At folk tar dette alvorlig forstår jeg ikke, på samme måte som jeg regner med at ingen kan finne på å tro på medfølelsen i den første linja.
      Å holde hodet kaldt og hjertet varmt burde flere øve seg på! Skjønt her hvor graderstokken viser 26 + er det med kaldt hode bare billedlig🏝

    3. 175 857! klikk. Det bekrefter vel at blogginnlegg med barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best.

      Skjønner veldig det er fristende å kjøre på. Men nå kommer vel kanskje syretesten.

        1. Tema bloggerbarn ble ferdig debbatert i 2018. Det ble grundig belyst av fagfolk på feltet. Selv barneministeren var på banen og ba de instendig om å la vær. Og det hjalp, for de fleste barnebloggere, når de fikk presentert fakta og FNs Barnekonvensjon artikkel 18.

    4. Jeg mistenker at “Kjerringtanker” bruker deg som inspirasjon – jeg har lest ett innlegg på hennes blogg – og det var kun om deg hun skrev

    5. Det er sikkert en tellefeil, hele greia virker besynderlig. Det skal sikkert være 177512. Det kan ikke gå ned så mye på så kort tid, det stemmer bare ikke. Her har noen jukset med tallene eller gjort en åpenbar feil. Det er hva jeg tror. Håper selvfølgelig at du ikke slutter å blogge. Bloggen din er kjempebra og jeg leser den (nesten) hver dag. Det er den eneste bloggen jeg leser.

    6. Er og lei av kjerringtanker som baserer sin blogg på å henge ut andre, går innom og leser litt noen dager, ja, heldigvis forstår jeg godt ironi, så heldigvis hører vi mer fra deg🤗

    7. Phø!!! Du kan ikkje snyte oss før bryllup å barnedåp? Glede meg jo stort til å se om du kjæm dæ inn i bryllups eller grill dress😂😂

    8. Ironi er vanskelig for mange i dag. De tar det du skriver helt bokstavlig. Har fulgt deg så lenge og skjønte ironien med en gang. Ha en fin dag😊

    9. Sånn er det no engang..stormen kan knekke de største trær.slik er nå engang livet..men det som klare seg best av alt.det er det lille sivet..viktig i sorg og glede..ønske deg og dine en velsignet god dag..det ordne seg🧚‍♂️🎵🎼🎸

    10. Alle innlegg er jo det siste😅,men det betyr jo ikke at det er slutten ,og at du gir deg, vi er mange som heier på deg.
      Ha en fin dag.

    11. Aner en liten ironi i innlegget ditt heldigvis. Men ville bare gjøre deg klar over at dette er en av Norges fremste og ikke minst
      Første bloggere. Som har holdt på siden bloggingen startet i Norge og som har levert innhold av kvalitet siden start. Hun har nok ligget foran deg i mange mange år, men har ikke ligget på blogg.no sin liste fordi hun har hatt en annen plattform.

      Selvom hun har ligget foran deg i mange år er det forståelig at du etter lite motstand i et 1 år om å miste første plassen nå er dumpet ned på 2 plass er skuffende! Men du skal vite at du har blitt dumpet ned en plass for dronningen av blogging 😜 hvis d er et plaster på såret

        1. Det er stor forskjell på humor, satire og ironi , Vittigheten er humorens første etasje – satiren annen etasje, ironien tredje og sarkasmen loftsetasjen … Ironi betyr nesten alltid å forandre en nødsituasjon til en overlegenhet… tenker jeg 😉

    12. Nei,og nei.hva skal vi lese da. Nei, hiv deg rundt og ta litt pause. Så kommer du tilbake. Hadde vært fint.stå på du klare dette også. Ha en strålende uke du, kjæresten,datter og lille gutt..🤗🤗😷👑🌹🌹.🧸🍼

    13. Det er bare å bite tenna sammen 😄 du kommer nok tilbake på toppen før du klare å skifte bleie på lillebror 🤣

      1. “skifte bleie på lillebror”
        Videodokumentasjon på bloggen. DA skal du se at du får leserne tilbake. D skal helst være en skikkelig kode brun…. Æ vente… 🙂

    14. Hhhh, dt er jo krise!!
      Men tror det hjelper å få de 100 tusen tilbake hvis du konsentree metr om lykke, vise oss beibien og være artig en å jage etter og bry dæ om den mobberen dr i alta.

      1. Kan jo ikke konsentrere meg om lykke hvis jeg er ulykkelig 😢. Nei, viser ikke Lillebror mer fram enn jeg allerede gjør. (Hadde forresten masse lesere forleden dag…)

      1. Det velter seg i magen min hver gang jeg ser navnet ditt. Kan du i alle fall vær så snill å hold deg unna kommentarfeltet mitt? Jeg forstår at det et god reklame for deg, men sist gang jeg kommenterte hos deg var jeg nokså tydelig på hva jeg mente om det du holdt på med i månedsvis. At du nå har begrenset deg litt gjør ikke saken annerledes. Det du holder på med nå er som om bølla ikke bare skulle sparke og slå på skolen og skoleveien, men også dra hjem til folk etter skolen og terrorisere dem med isopor på ruta, for liksom aldri gi dem fred. Ikke kom «hjem» til meg!

        1. Det var jo et artig forslag. Nettaviser vet hva som selger. Hver eneste dag leser vi i tabloidpressa… Nakensjokk… puppeglipp og ikke minst how to ett eller annet om bedre sex i den syvende himmel 😉

        2. Wow. Det var da en voldsom reaksjon…
          Synes Kjerringtanker har reflekterte og aldri ondsinnede betraktninger. At du ofte har blitt referert er jo nettopp fordi du har ligget på toppen.

          1. Ja, Unni, enig i at det var en voldsom reaksjon. Så bra du liker henne og hennes aldri ondsinnede, bare morsomme, refleksjoner, som stundom kommer flere ganger om dagen 🙂

                1. ???
                  Det var deg jeg mente var passiv-agressiv, om ikke du skjønte det. Siden du plutselig «slo om» og kalte hennes innlegg «aldri ondsinnet» osv…men tydeligvis ikke mente det…

                  Ditt svar («velter seg i meg…») til hennes bittelille – men i alle fall for meg tydelig spøkefulle – kommentar, som jo faktisk var i samme humørmodus som din post.

                  1. Jeg forsto at du mente meg. Det er en diagnose. Takk for den. Jeg tok forresten heller meg ikke nær av de tre små ordene. Les hva jeg skriver i den usmakelige kommentaren min. Kanskje man heller skal sette seg ned og tenke på det bildet jeg brukte.

          2. Unni. Ikke enig med deg! Kjerringtanker har en, etter mine begreper, en ondsinnet baktanke. Har lest bloggen hennes noen få ganger og opplever hennes skriverier alt annet enn vennligsinnet.

            Du kommer nok sterkere igjen, Kokkejævel! Har ikke tenkt å svikte deg og dine.

      2. Syns du er usmakelig på bloggen din der du i flere innlegg rakker ned på bloggen til kokkejævel. Viss du syns så lite om han, hvorfor holder du deg ikke unna bloggen hans?

    15. Oida, dette var jo helt krise. Nei hiv deg rundt ut i snøen med skinnlue og strikkatruse, så skal du se at lesertallene spretter i været igjen 😅

      Ha en nydelig dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg