Din jævla Judas!

Det er knapt noen hemmelighet at jeg er et kjempestort tisselurhode, og i morges prøvde jeg virkelig å spille ut denne rollen ved å gi dere, mine høyst aktede og elskede lesere, (vel, i alle fall de fleste av dere), “skylden” for at jeg plutselig hadde havna i “uløkka”, eller 2. plass på blogg.no. Åpenbart en skjebne verre enn døden for en oppblåst pære som meg!

 

Les den “artige” spøken HER

 

Jeg skjelte dere ut etter noter. Kalte dere for svikere, judaser og jeg vet ikke hva, som ikke hadde klikke dere tilstrekkelig mange nok ganger inn på bloggen slik at jeg måtte buklande på en ydmykende 2. plass. Også jeg, selveste Bloggkongen, eller Solkongen som jeg likte å kalle meg, skulle ikke være mulig en gang! Hvor faen er Hjertehoffet når man trenger det, liksom?

 

I tillegg, midt opp i all denne utskjellingen, kom jeg i skade av å bruke den simpleste av alle hersketeknikker på min overkvinne, Ida Wulff, nemlig “jentekortet”. Jeg kalte henne for “Ulvejenta” i stedet for “Ulvekvinnen“. Hvordan kunne jeg??? Feit fyr, 43,5, “jenter” sin overkvinne! Fy faen, for en kvalm fyr! Og han har skrevet, (igjen og igjen og igjen), om mobbing? Han er fader ikke noe bedre selv! Boikott, boikott!

 

Herregud, JA, det var bare en spøk!

God eller dårlig, jeg vet ikke, men det var en spøøøøøk! Jeg lever veldig godt med å ikke til en hver tid ligge helt i toppen, men siden det er så lenge siden sist, flere måneder faktisk, tenkte jeg det hadde vært litt artig å jåsse litt med det. Ikke alle var like enig, men på den annen side, det er det aldri!

 

Om jeg angrer på noe? Ja, faktisk! Jeg angrer på at jeg kalte Ida Wulff for “Ulvejenta”. Ikke fordi jeg kalte henne det for å tråkke på henne i min egne vei oppover, men fordi jeg oppriktig ikke ønsker å framstå mannssjåvinistisk, fordi det er jeg ikke. Hadde min overmann hett Ivar Woulff, så hadde jeg garantert skrevet “Ulvegutten“, men heller ikke det hadde vært vondt ment.

 

Ellers da, hvordan har mor det; ungene? Fikk du i det hele tatt med deg det om sausen?

 

 

29 kommentarer
    1. Av og til er kommentarfeltet ditt mer underholdende enn alt annet😂 jeg dør av kjærringer som ikke forstår spøk og som sitter bak tastaturet og lar seg krenke av ABSOLUTT alt du skriver.🙈 kan være lærerikt å ta seg en titt på kommentarfeltet ditt hvis man lurer på om janteloven fremdeles står sterkt i Noreg🤪 kjærringer, få dere et liv, litt humor og mest av alt lær evnen til å forstå ironi!! Jeezes

    2. He, he, selvfølgelig ser vi at det er en spøk og jeg koser meg med måten du skriver på. Vil også nevne at den oppskriften med salting av lammekjøtt og brun/hvit saus var utrolig vellykket her i heimen, takk for oppskriften. Ha en flott dag, du og dine, stå på, vi er glad i dere 👏💕

    3. Egentlig ganske farlig å referere til ande bloggere. Plutselig befant jeg meg i en blogg jeg aldri før hadde hørt om eller lest, da den eneste bloggen jeg ofrer noen minutter på er denne. Så jeg vil ha meg frabedt likninger til andre blogger og dette er jenter eller damer, prinser eller konger. Plutselig kan jeg jo befinne meg en plass der jeg bruker ENDA mer tid på telefonen for å lese blogginnlegg og andre sine liv og glemmer å leve mitt eget liv. Shame on you 😂

    4. Folk må være rimelig trege hvis de ikke forstod at det forrige innlegget ditt var en spøk. Såpass godt burde leserne dine kjenne deg.

      1. «De» som ikke forsto det var en spøk, var, etter å ha lett med lys og lykter, EN kommentar fra EN bruker i kommentarfeltet til en blogger han ikke utstår.
        Snakk om å gjøre en fjær til fem høns, eller skal vi si en hel kaklende hønseflokk? 🙄

        1. Ikke at jeg skal anbefale andre blogger, men om man går inn på Kjerringtanker sin blogg er det 50 kommentarer under et innlegg der de bla diskuterer Kokkejævel og der er det mer enn en negativ kommentar, for å si det sånn…..

        2. Det var da en del som ikke forsto, var det ikke? Som var nervøse for at bloggingen skulle stoppe? Gidder ikke å sjekke :p
          Kommentaren fra den andre bloggeren var bare «Lover du det?» (å slutte å blogge). Det hadde kanskje gjort seg enda bedre med et eller annet slags smilefjes bak, men jeg oppfattet det i samme ånd som innlegget til kokkejævel var – lett humoristisk og ironisk.
          At svaret tilbake fra kokken var så voldsomt og overdrevet var overraskende. Derfor ble det selvsagt litt debatt rundt det.

          1. Unni, det var ikke selve kommentaren jeg reagerte på, men den nevnte bloggeren vet meget vel hva jeg mener om hennes hundrevis av negative kommentarer om meg, både i daglige blogginnlegg, ofte flere ganger om dagen til og med, men også i sitt eget kommentarfelt. Greit nok det, folk får love å skrive det de vil i egen blogg, men man trenger ikke, som jeg skriver, dra hjem til folk å gnikke isopor på ruta til en som, feilaktig eller riktig, hevder seg trakassert over tid. Med “hjem” mener jeg altså mitt eget kommentarfelt. Jeg registrerer at du ikke svarer meg, uansett hvor mye jeg forklarer deg dette, selv om jeg etter beste evne har prøvd å forklare deg dette ordentlig.

            1. At jeg ikke svarer deg?? Hmmm…nå vet jeg ærlig talt ikke hva du sikter til.? («Jeg registrerer at du ikke svarer meg…») Fortell meg gjerne hva du mener jeg ikke har svart på. Jeg ser jo heller ikke alltid et poeng i å svare på alt ( med mindre man føler for å svare noe nytt) – hvis ingen slutter å svare i en meningsutveksling blir den litt lang…
              Hvis du har spurt meg om noe jeg ikke har svart på, kan det også hende jeg ikke har sett det, jeg er ikke hele tiden inne for å se om noen har lagt inn et svar, får ingen notifications om svar i trådene her.

              At vi sikkert ikke blir enige om kjerringtanker er nok sant, om du har blitt «allergisk». Jeg synes som sagt ikke at det hun skriver er ondsinnet (det et forskjell på ondsinnet og kritisk) – hun har i lang tid (og tidligere har du jo selv faktisk syntes det var et morsomt konsept) skrevet om toppbloggernes innlegg med litt humor, kritikk, betraktninger, skråvinkel. At hun ofte skrev om deg er jo fordi du så ofte har vært på toppen.

              Det jeg skrev her var ikke egentlig direkte til deg, men til en som mente at «alle»forsto at det var tøys, bortsett fra den éne kommentaren som du tiltet litt over.

                1. Sannsynligvis ikke i alt, nei 😜
                  Nå svarer jeg deg i alle fall – god dag videre til deg også (og jeg mener det). 😊

    5. Jeg kunne vært dattern din i alder. Har vært så glad når du har tatt opp mobbing tidligere. Men nå i det siste og måten du og dine lesere henvender hverandre til og som så virker dere mye yngre og veldig hårsår for aldern.
      Du kan være veldig morsom, men også veldig sår. Og det er lov, men mye tid blir liksom brukt opp på veien.
      Savner kule og spreke oppskrifter, og modene refleksjoner.

        1. Et menneske med en utrolig livsvisdom meg selv og mange på min alder mangler. Har hatt lyst ha en som deg både på min og andres side når det kommer til mobbing. Ditt engasjement skulle flere voksene hatt Du er forresten veldig morsom og reflektert, flink til å skrive også.
          Syns bare det blir litt sånn småspydig fra alle kanter i perioder.
          Noe er jo direkte stygt så forstår du siler.

    6. Kanskje jeg som er blind, men nå har jeg lest alle kommentarene dine på ulvejente innlegget, og alle på dette innlegget. Hvor er kritikken? Fant ingen som kritiserte. Sjekka til og med kvinneguiden, neida, ingen har kritisert innlegget ditt. Så, altså, hvor er de kritiske innleggene til spøken din?

      1. Blir jo en grei følgetong av det da.. og klikk..Sist var det ett stk. troll som plutselig ble mangehodet.. 😂

        1. Sjekket en gang til.
          Ida Wulff har ikke kommentert innlegget. Ikke følgerne hennes heller.
          Kjerringtanker har ikke kritisert.
          Ikke en kommentar på Kvinneguiden.
          Bare positive kommentarer i hans egne kommentarfelt.
          Likevel fremstiller kokken det som om han er under massiv kritikk for innlegget sitt.
          Skjønner ingenting jeg… hvor er kritikken som gjør at kokken må kalle seg judas og tisselurhode? Wtf lissom?
          Eller er det bare en ny salgsstrategi?

          1. Jeg kaller ikke meg selv Judas, jeg kalte mine lesere det siden jeg ble «svikta» og ramla ned til 2. plass. Det var en spøk som ikke alle tok, derfor prøvde jeg å forklare det i innlegget du nå kommenterer. Jeg innser at jeg ikke lyktes.

    7. Saus: check
      Blogger på 2.plass: check

      Varer uansett ikke lenge.
      Du blir ingen vinner uten at du takler å tape. 😅
      Alt helt normalt når noen blir krenket,
      Ha en kald og fin kveld. Passer utmerket godt å ha beina i sofaen og et deilig, varmt pledd.

    8. Fikk no med meg at det var en spøk 🤣 men eg må no åsså innrømme at eg skvatt litt først 😳 men du må jo få lov å spøke du åsså 😊 ønsker deg å dine en fin kveld, klem 🥰

    9. Selv jeg, en søring, med slekt i nord, forstod at dette var spøkerier 🤣🤣. Trist at ikke de krenkende ikke forstod det.
      Fikk med meg sausen, bruker det til juleribba, og fryser det jeg ikke bruker. Ellers takk for fine tips. 👍🏻😄

    10. 😂😂😂hvis folk har lest bloggen din så måtte de forstå at dette var ironi🤪jeg lo godt😂😂men neida, vri og vreng på det og føl deg krenket, jeg blir matt😏Noen av dine følgere er jo her bare for å lage kvalm🤮en kan ikke annet enn å synes synd på dem, de kan ikke ha det godt med seg selv. Ha en fantastisk kveld med dine kjære💕

    11. 🤣🤣 det er helt utrolig hva folk trur på og må kommentere – såra og krenka 😳 ha en fortsatt fin dag 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg