Årets beste omsetningsdag!

 

Klart jeg var nervøs da jeg, etter 7,5 år midt i hjertet av pulserende Amfi Alta, solgte Hoftepluss i høst, og i stedet etablerte meg i randsonen av bykjernen, langt fra der folk flest parkerer. En ting er å lykkes midt inne på Amfi, med tusenvis av potensielle kunder hver eneste dag vandrende forbi, noe ganske annet er det å få lokket kundene den ekstraturen det faktisk er til min butikk i Løkkeveien 2.

 

Dessuten må du ha unike nok produkter til såpass fornuftige priser slik at de som faktisk tar turen innom handler i såpass tilstrekkelige mengder at det er mulig å gjøre butikken om til ikke bare et slags privat arbeidsmarkedstiltak, men også et levebrød for en (stadig) voksende familie.

 

Aldri noensinne har jeg hatt flere kunder innom butikken enn i dag, og til tross for at jeg er fri for Norges beste pinnekjøtt, så har jeg heller aldri har jeg hatt høyere omsetning! Også netthandelen har vært super i dag. Det er jo den siste helgen det er mulig å bestille med garantert levering før jul, så regner med det er derfor så mange har bestilt i dag. Det, samt at det er så sinnsykt mange gode tilbud i butikken i helgen.

 

(Det er så deilig å se at vi begynner å bli fri for en lang rekke varer! 😀 😀 😀 !)

 

Hvordan det går med Konemor? Jo, takk som spør, det går ganske bra, men hun begynner å bli tung nå. Hun klager ikke, men jeg hører godt at hun sliter litt. Hun har dessuten voldsomt vondt i hofta eller bekkenet etter at hun krasjet i den hunden da hun var gravid med Lille Vakre. Har aldri kommet seg helt etter det voldsomme sammenstøtet. Ellers har hun det bra. Eksamen på mandag, og hun leser strukturert og godt, men jeg er ikke nervøs i det hele tatt på hennes vegne. Hun er ekstremt flink i sitt fag. I det hele tatt et flott stykke kvinnfolk jeg møtte på Tinder!

 

Folkens, ha en riktig fin lørdagskveld!

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Hei ! Har fått varer for en uke siden og var veldig fornøyd . Har sendt mesteparten videre sørover til familie.
      Ny bestilling i dag og i de. Forbindelse undrer jeg på om du har noe form for visittkort som jeg kan legge ved de tingene jeg skal sende sørover . Vil så gjerne at de skal få vite om nettbutikken din !
      Mvh Unni

    2. Idag har vi spist pinnekjøtt kjøpt fra kokkejævel det er det beste pinnekjøttet vi har spist, mye kjøtt og veldig smakfylt. Terning kast 6👏👍👍👍

    3. Rekordomsetning er grunnen helt i tråd med hva som forventes av en GRYXEN-vinner i klassen for beste forretningsmann/kvinne *hehe* 😉
      (Her syntes det forresten noe veldig at du har blitt tynnere i ansiktet!)

      1. Hei! Jeg ser frem til å motta div varer i løpet av neste uke. Først bestilling og gleder meg til å test ut noen av dine produkter 😀 Jeg har også vært på en vektreduksjon-reise det siste året. Deilig å bli litt lettere i steget og få mer overskudd 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg