Bergens Tidende

For andre gang har Bergens Tidende valgt å publisere et av mine blogginnlegg. Første innlegg de ville publisere var Livet går videre . I dag  valgte de Et hjerte på Facebook . Begge blogginnleggene er sterke, personlige innlegg som betyr mye for meg og som var tunge både å skrive og publisere.

 

Jeg er ikke større enn at jeg fortsatt er beæret over at store, seriøse medieaktører, uten interesse for kjendiseri,  leser bloggen min og finner innholdet så meningsfylt at de ønsker å dele det med sine egne lesere. Det er jo først og fremst derfor jeg skriver. For å skape innhold og mening. For meg selv og for andre.

 

Følg forresten med på Norgesglasset på NRK P1 i morgen, søndag, klokken 12:30. Da får du nesten et 30 minutters langt møte med Kokkejævel. Meg altså. Det tror jeg blir spennende. De har satt av tilstrekkelig med tid slik at man kan snakke ut. Ikke bare haste videre til neste tema mens man puster inn. Gleder meg!

Ha en fin lørdagskveld

14 kommentarer
    1. Du skriver om livet ❤️ Og som mange kjenner seg igjen i, ekte og ærlig ❤️ Gratulerer med omtaler i avisene og lykke til imorgen 👏👏👏😀

    2. Takk for at du deler dine tanker og opplevelser om denne tunge tiden. Det er vondt å høre at det er flere som opplever det på denne måten, folk forsvinner, ingen meldinger, ingen telefoner. Gjerne de man har regnet med skulle stille opp. Jeg sender deg og din familie mange gode tanker, i denne situasjonen.

    3. Æ syns det e så flott at en mann uten nokka fiksfakseri , tar innersvingen på rosatøtten! Forsett med å skrive Asbjørn. Du engasjerer på så mange måta!

    4. Skulle ønske æ kunne ha delt denne!
      Da familien våres blei hardt og brutalt ramma på samme vis i fjor, opplevde og opplever fortsatt, akkurat det du setter ord på her. De vi trodde var nærmest til å forstå, til å ta den telefonen, sende ei melding, til å bry sæ, de va ikke her😥
      Men vi står han av!
      Takk for at du blogger og lar oss få ta “del” i livet ditt og dine refleksjona ❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg