Dagens omsetning: En pakke flatbrød og et glass mjødurtgelé

Alt er relativt, men jeg sliter med å kalle dagens prøveåpning for en formidabel suksess. Hvis man på død og liv skulle gitt det et navn, så er vel ordet Fiasko langt mer dekkende.

 

Ikke at det spiller noen rolle. Dette er en nettbutikk og jeg ønsket en roligere hverdag. Da kan jeg jo ikke bli skuffet når jeg faktisk får det. Nei, dagen har vært fantastisk! Har fått pakket en del, samt bladd i kataloger, skrevet vaktliste og tatt i mot besøk. Kjærest, Svigermord, Kompis og ja, det var vel det hele egentlig.

 

Heldigvis har jeg en butikk til, ha ha, der var det litt bedre stilt 😉

 

Hva Kjærest gjør? Hun sitter og lager de aller siste julegavene. Slike julekuler med trykk på. Veldig fine.

 

Lillebror? Han har faktisk sovet nesten fire timer. Tipper det det er sulten klar som slår øynene opp med et vræl om ikke lenge.

 

Riktig god helg, alle sammen!

 

Alt godt fra Alta <3

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg setter så stor pris på dine varer som representerer lokalprodusert mat. Da kan vi som bor på det Østlandet støtte det lokale og småprodusentene. Er så inderlig lei matvarekjedene hvor de stort sett har de samme kjedelige produktene. Jeg heier på dere i Alta og gleder meg stort til sending nr.2 fra nettbutikken din. Jeg er å regne for en fast kunde.

    2. Så godt du ser ut nu 🙂 Såg en som kommenterte på Facebook, ang soving i bilstol… Den artikkelen omhandle vel neppe en sånn stol som dåkker har. Den e jo laga for å kunne sove i, uttafor bilen, da den stillinga ikke skal brukes i bil. Ha ei fortsatt super helg dåkker 🙂❤️

    3. Håper på en stille og rolig hverdag til deg og dine etter at den hektiske julestria er over. Se frem til ett nytt år og de nye mål som du har satt deg.

    4. Neste jul synes jeg Kjærest skal lage slike julekuler for salg her i nettbutikken. Kjempefine! Ha en riktig god jul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg