Endelig freddan!

Jeg var så depressiv tidligere i dag at jeg tenkte at jeg måtte rette opp inntrykket en aldri så liten smule. Datter er avlevert og jeg er i ferd med å spise godt, ekte og lokalt 😉 Uff, den var tørr. Eller saftig. Vi får se…

 

Neida, vi skal faktisk spise Same som nachos , fantastisk god fredagsmat når jobbhelg venter. Lett å lage, lett å like.

Same som nachos

 

Har lest et sted at alle kjærester elsker digre tunger i øret. Min Kjærest er litt mer skeptisk. Må finne fram artiklene jeg har lest og vise henne at jeg har rett og hun tar feil.

 

Tro det eller ei, men jeg har aldri hatt hull i tennene. Det er viktig å vise verden. Kjærest er kjempestolt av meg og er utrolig glad for at jeg lager denne bloggposten. Jeg skjønner henne godt. Vise verden for en vakker mann hun har. Kjærest er heldig!

 

Har alltid vært viktig for meg med gode, sylskarpe fotos som treffer den iscenesatte stemningen akkurat når den skjer slik at det skjer helt naturlig ut. Eller vent, det var ikke meg, men de andre toppbloggerne. Jeg bare knipser. Og elsker leppene til Kjærest!

 

Bare ett kyss til da! Et halvt? Et der vi later som i alle fall? Ikke det nei.

 

 

Riktig god fredagskveld fra Alta!

 

 

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg