Folkens, jeg fikk en veldig, veldig hyggelig melding i dag!

Reklame | Kokeboka "Hva skal vi ha til middag?"

Dere vet Tuva, hun sjefsredaktøren i Kagge? Hun sendte meg en melding i dag, helt ut av det blå, som jeg faktisk overhodet ikke hadde ventet . Jeg hadde jo håpet så klart, men det er liksom ikke bare, bare å være en relativt ukjent figur fra Nord og plutselig bare selge tusener, på tusener av kokebøker. Tuva skrev, sitat:

 

Gode nyheter! Vi trykker ytterligere 3000 bøker. Vi har fortsatt noen eksemplarer på lager av 2. opplag, men det går bøker ut hele tiden, og vi må ha nok til jul. Dessuten tenker vi at den vil selge godt etter jul også. Hurra!

 

Folkens, hva gir dere meg??? Med dette nye opplaget på 3000 bøker er vi oppe i totalt 14 000 bøker! Sorry altså, men det hadde jeg faktisk ikke en gang håpet på. Dette var virkelig, virkelig moro! 😀

 

(Fjorten) tusen takk for at dere har tatt boka så godt i mot og for at dere ser at den ikke bare er en inspirasjonskilde for matleie hobbykokker, men at den kanskje er vel så godt egnet for ungdom, (helt ned i 14-års alderen), som flytter for seg selv, og skal lage skikkelig middag for kanskje første gang i sitt liv. De vet jo eksempelvis ikke hvor mye salt det er i “lettsaltet vann”. Det får de vite i denne boka. Boka er i det hele tatt proppfull av gode Kokkejæveltips som hever hverdagsmaten opp til restaurantnivå uten å øke verken prisen eller tiden.

 

Vi må heller ikke glemme barnefamilier som ønsker å gi ungene skikkelig sunn og god hjemmelaget mat som ungene faktisk liker, samtidig som den er kjapp og enkel å lage. Denne boka hadde jeg nesten drept for da jeg skulle fore mine tre kresne ulver med fast, men heimcooked mat i hine hårde dager.

 

Rett og slett en perfekt gavebok, (som garantert kommer til å bli brukt!), til barn og barnebarn.

 

Jeg skal ikke skryte mer nå, men jeg er så glad for alle de hundrevis av positive tilbakemeldinger jeg hittil har fått fra dere som har kjøpt den. Det gjør meg selvsagt kjempeglad, men også nesten litt brydd og rørt, for jeg har tross alt brukt 25 år på skrive denne boka. Alle mine erfaringer, både profesjonelt og privat, samt en dose talent, både skriftlig og kulinarisk, har gjort boka til den den er i dag. For ikke å glemme fantastiske fotografer fra Frikant i Alta, samt ekstremt proffe folk i Kagge naturligvis. En god kokebok er så mye mer enn bare gode oppskrifter.

 

 

“Hva skal vi ha til middag?” får du kjøpt i alle landets bokhandlere, både på nett og på gateplan. (Og hos meg da selvfølgelig 🙂 )

 

 

*****************************************************************************************************************************************

 

Nok bok, la oss snakke om viktigere ting!

På bildet under ser dere vekta mi tirsdag i forrige uke. I morgen tidlig er det akkurat én uke siden jeg satte foten ned for denne sinnsyke vektøkningen min de siste par årene, og la om både spise- og drikkemønsteret mitt radikalt.

 

Les Stopper jeg ikke nå, så DØR jeg! 

 

Jeg har ikke vært på vekta denne uka, så blir veldig spennende å se om min livsstilsendring har båret frukter allerede etter en uke. Jeg føler meg i alle fall litt slankere.  Følg med i morgen!

 

 

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg