Folkens, jeg kommer med nyheter!

Reklame | Meg og mitt

Fy fader, så artig dette er! Midt i den verste krisa som verden har sett siden andre verdenskrig, så opplever jeg kanskje min største opptur noensinne. Nettbutikken går så det griner, og jeg jobber på spreng for å få tak i nok varer. Jeg visste jo ikke at det skulle ta slik av og har jo derfor ikke bestilt inn en brøkdel av etterspørselen en gang, men i løpet av neste uke tror jeg at jeg har en slags kontroll.

 

Fra og med i dag kan du få kjøpt røkt reinsteik. Et helt fantastisk produkt som jeg mellom anna bruker pannestekt i LavvoLars og Ole Mattis Hætta, men røykakjøttet er sousvidekokt og kan også brukes til pålegg, julesteik, bidos, reinsdyrspizza, finnebiff, wok og Gud vet hva. 3 måneders holdbarhet, men kan også fryses.

 

Ingen over, ingen ved siden, Strandamør er Norges beste morrpølse, basta! Du finner den selvsagt i nettbutikken min.

 

Jeg har solgt fenalår av alle typer, billige som dyre, i over 15 år, og det finnes bare ETT fenalår som absolutt alle sier er kjempegodt, og det produseres av Mydland i Tromsø. Det er ikke for salt, og det er akkurat passe tørt og fyllt av moden og deilig smak. Kvaliteten er uhyre jevn, trolig fordi det håndplukker lår av samme vekt og kvalitet, men også fordi Mydland ivaretar nord-norsk håndverkstradisjon på sitt aller beste. Vi skal heller ikke glemme at nord-norske lam er regnet  som de beste i verden, og smaken konsentreres når den saltes, tørkes og modnes…

Alle fortjener et fenalår fra Mydland til jul!

 

På Rolfsøya står de å bannes og baker flatbrød for harde livet. Jeg legger inn en  gigantisk bestilling i morgen slik at jeg kan dekke et sulten lands etterspørsel etter et flatbrød med personlighet. Fatter ikke hvordan det er mulig å få så mye smak i et egentlig knusktørt produkt. Respekt!

 

Et godt liv består av mer enn lokale kvalitetsprodukter, det trengs også gode kaffesiruper og isteer. Sånn er det bare.

 

Konseptet i nettbutikken er å plukke ut de beste produktene fra de beste leverandørene i Norge. Dette er et slikt produkt. Så til de grader.

 

Hvis du bruker denne i stedet for sukker i multekremen til jul…

 

Slik kunne jeg fortsatt, produkt for produkt. Litt røkt havlaks har vi sannelig også fått pakket. Skriver det helt nederst, for det er ikke en gang nok til 1% av alle som vil ha.

 

Folk har nok lysestaker og twist, kjøp heller mat i julegave!

Og du, ha en riktig trivelig helg. Kjærest hilser. Hun er sliten. Håper på en rolig natt. Kjenner det jeg også, men det er jo hun som tar 99% av ansvaret. Hun er en helt fantastisk mamma. Blir rørt av å se på dem. Elsker dem begge så høyt.

 

EVVG

 

Nettbutikken finner du HER

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg