Frigjøringsdagen!

Klakka er halv seks på morgenen. I løpet av dagen skal jeg være snusfri. Føles både rart, uvirkelig og tomt, men ikke like trist som i går. Hvis det ikke skjer et eller annet i hodet mitt under den siste hypnosen senere i dag kommer jeg ikke til å klare det. Orker rett og slett ikke slutte på ren viljestyrke. Det er jo derfor jeg prøver hypnose. Er stor tilhenger av kvikkfiks, eller gorre lat som det også kalles.

 

Jeg har snus under leppa nå, men den er, etter ordre fra terapeuten, av feil type og på feil sted satt inn med feil hånd. Normalt snuser jeg fire-fem før jeg kjører på jobb. Må liksom fylle opp nikotinlagrene etter natten. Nå har jeg fortsatt den første inne, og kommer ikke til å bytte før jeg drar, så noe har i alle fall skjedd i hodet.

 

Nei, dette blir spennende! I kveld får vi svaret om hypnose faktisk virker på meg. Jeg gleder meg til i kveld. Håper jeg.

 

Ha en nikotinfri dag!

 

Les også:

Hypnotisert, dag 1:3

Hypnotisert, dag 2:3

 

 

11 kommentarer
    1. Du skal se dette går sååå bra👍. Lykke til,blir spennende å lese mere i kveld,men heier på deg👏👏👏.

    2. Psykologen som hypnotiserte meg sa at jeg ikke skulle tenke slutte fordi det var så negativt ladet. Men at jeg skulle tenke holde opp i stedet for. Det er 12 eller 13 år siden og jeg har ikke rørt en røyk siden. Og det virket etter første time. Pleide alltid røyke i bilen når ungene ikke var med. Begynte å synge i stedet for. Byttet en vane med en annen. Begynte også å drikke mye vann fra flaske før å ha noe i hendene. Tror det var noe han sa under hypnosen. Lykke til. Dette klarer du.

    3. Tenk på kor mye peng du spare på å slutte! De kan du bruke på å gi Kjærest en virkelig flott gave istedenfor 😉😄 Eller enda bedre, kjøp dæ nokka du sjøl virkelig ønske dæ 😄
      Lykke til idag 🤞

    4. Om dagen er idag at du slutter så er det din avgjørelse. Når du ikke klarer tanken på snusen eller smaken av den da bruker du den ikke mer. Nikotin avhegihet sucks.😝

    5. Jeg har to kolleger som har sluttet å røyke ved hjelp av hypnose. De var begge skeptiske på forhånd, men noe skjedde på siste behandling. Lykke til. 😊

    6. Du får installere appen “Slutta”, den hjelper deg å holde oversikt over antall dager du har klart deg uten, og hvor mange kroner du har spart. Blir som to fluer i et smekk, glede for hver dag du er snusfri, og masse penger på konto!
      Lykke til!

    7. Spennende! Håper det fungerer! Hypnose fungerer sikkert som bare det på en nordlæning………vi er jo (sies det) litt “enkle” i hodet 🙂

    8. Lykke til i dag, om det erhypnose som hjelper, vet æ ikke. Men at du har skrevve det her i bloggen hjelper hvertfall, da du er sta nok for å ikke begynne igjen fordi du allerede skrev om dt her🙈👌🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg