-Hei, det er fra Dagsrevyen!

Jeg registrer jo, med både ærefrykt og stor glede, at det er en voldsom interesse for meg, mitt og mine over hele landet, det så jeg ikke minst i går med Kjærest sin gjesteblogg , men innrømmer at jeg ble litt satt ut da jeg fikk mail fra selveste Dagsrevyen for et par dager siden. Nyhetenes moderskip. Ikke God kveld, Norge, ikke VG-TV, men Dagsrevyen! Da forstår du at du har truffet et eller annet hos folk. Sikkert gjort mye feil også, men noe har du gjort riktig. Du har rett og slett noe å melde. Noe som er viktig. Ikke bare tant og fjas.

 

Planen er at jeg skal være gjest torsdag 21. november, dagen før God morgen, Norge! , men vi får se. Nyhetsbildet endres raskt. Plutselig er det andre ting som er mer aktuelt enn Bloggkongen from the North, he he. Til Oslo reiser vi uansett, så får det bli som det blir. Skal i alle fall i jobbmøte med forlaget, samt møte redaktøren på Blogg.no. Ellers skal vi bare kose oss i vinter-Oslo. Vi gleder oss veldig. Kjøpe litt julegaver. Spise god mat. Sove lenge, i alle fall til halv åtte. Bare være. Sammen.

 

Men, lenge til ennå! Nå sitter jeg på jobb og har lunsj. Blir mye folk i dag. Julegateåpning, juletre, nattåpent og fandens oldemor. Liker at det er mye folk. Er jo det jeg lever av. Har bemannet godt så vi er klare vi. Datter hat fått 1000 kroner av meg som hun kan kjøpe julegaver for. Hun og sin mor skal ut og shoppe i kveld. Etter sengetid, tenke seg til! Hun gleder seg voldsomt. Kjenner jeg blir litt varm i hjertet når jeg tenker på smilet hennes hver gang hun har snakket om nattåpent. Selv om det egentlig er min fredag er jeg glad mora tar “ansvar” og tar henne med. Jeg er ikke den typiske nattåpentkunden. Ikke i det hele tatt, hehe.

 

Skal lage scampisalat til Kjærest i kveld var planen. Legger ut oppskrift i kveld hvis jeg kommer meg så langt. Er egentlig litt trøtt etter “eksamensfeiringen” i går. Den ville liksom ingen ende ta. Trodde jeg fikk sove da vi la oss, men det var visst da feiringen virkelig tok av…

 

Kos dere inn i helgen!

 

 

 

 

47 kommentarer

Siste innlegg