Hele Norge holder pusten!

Nei, jeg snakker ikke om korona, men om hvordan foten føles etter en hel arbeidsdag. Oljeprisras, børskrakk og konkurser blir liksom bare bagateller sammenlignet med den høyre foten til Kokkejævel. Er smertene kommet tilbake? Var det bare en helt tilfeldig pause i smertene? Nei, men så si det da mann!

 

Aldri noen sinne har jeg vært så fokusert på absolutt alt av muskler, sener og nerver som i dag. Konstant har jeg vært livredd for at smertene plutselig skulle komme tilbake. Jeg har kjent noe nederst i leggen og tenkt at nå, er det i gang igjen. Har hatt litt vondt i ryggen og fryktet at smertene hadde satt seg der i stedet for i foten. Jeg har rett og slett vært helt fullstendig hypokonder, men jeg er fortsatt, klokka 18:14, så smertefri som tett, utrent mann 42 kan forvente å være. Det er nesten ikke til å tro, og jeg tør ikke helt tro på det ennå.

 

Jeg var hos ortoped på fredag i anledning skulderen, men benyttet anledningen til å surke og klage over foten i tillegg. Han mente jeg hadde en prolaps i ryggen som førte til isjiassmerter nedover foten og jeg skal på MR på torsdag klokka tre. Akkurat nå virker jeg mer eller mindre kurert, men skal møte opp på MR likevel.

 

Skulderen er det intet håp for. Den blir bare verre og verre, men siden jeg er så lykkelig over at foten har blitt så bra velger jeg heller å fokusere på det som er bra. Noen har rådet meg til å ikke takke, andre mener man skal takke. Enkelte sier at virkningen blir borte hvis man forteller om det. Vel, jeg har definitivt fortalt og virkningen er definitivt ikke forsvunnet ennå.

 

Alt godt så lenge!

 

Les også:

“Det er noen som har kastet noe ondt over deg!”

Hvordan er foten to dager etter “mirakelet”?

21 kommentarer
    1. Så bra, håper det fortsetter,med smerte fri fot. Fint å få tatt mr da, lurt å få sett om dæm finn ut noe fornuftig.
      Ha ei go natt..

    2. Så bra for deg ,du var heldig å møte en sånn mann👍 Skulle ønske å treffe han jeg også, som kunne få vekk noe av de smertene jeg har 😔

    3. Så fantastisk flott!! 🙂 Kan du sende vedkommende for å kurere mine knær?! 😉 Masse lykke til med skulderen og MR, og måtte vondtene holde seg borte for ever! 🙂

    4. Dette er rett og slett gøy å lese om 😇 og uansett hva eller hvem; så godt at du har fått noen smertefrie dager i foten 🙏 heier på deg (fortsatt) 🎉

    5. Da kan børs og diverse bare gå og legge seg, vi puster lettet ut. Smerter borte er bra nytt. Fortsatt tvitvi..

    6. Bare tull at det kommer tilbake om man forteller om det. Ikke opplevd det jeg i allfall . Skravla går heller fort,når ting nesten er for godt til å være sant.Trur heller det har med overtro å gjøre.
      Er jo KJEMPEFLOTT å høre at foten fremdeles er bra.👏👏🤞Isjas er vondt. Når jeg trykker på triggerpunket i låret,er det kniver i ryggen og det gjør mindre godt for å si det pent.

      Lykke til på MR da.☺

    7. Du må sikkert operere skuldra..den er ikke enkel å få bra uten operasjon når du har latt det gå for langt🙄 Æ venta i det uendelige, i håp om å slippe operasjon, men det gikk ikke.. så æ ble operert, å den funke som bare det i dag (uten smerter)😁 Isjasen kommer og går, trur ikke du blir kvitt den så lett…men med noen øvelser og litt kiropraktikk så klare man å fungere med den også. Lykke til😁👌

    8. Det var jo kjempe fint, håper det vedervare,og det gjør det,he,he,krysser fingrer.ha se super kveld.🤗🤗🌻😊🌞

        1. Så bra med beinet, da 🙂
          Og skuldra er nok noe ortopeden må fikse.. De gjør nok det om du maser nok🍀 Ung mann med så mange år igjen å ha verdens triveligste jobb! Og å hadet supert hjemme med kvinnene dine. 🤩
          Jeg har forresten hørt om katteskinn mot vond rygg, så sett katta på skuldra. 🙂🙂🙂

        2. Få operasjon så fort som mulig! Jeg ventet litt for lenge og måtte lappe sammen både supraspinatus og biceps, forkalkninger gnagde de sund😞rehab uke nr 13 nuh!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg