Hvor feil er det egentlig mulig å ta???

Reklame | Fagmøbler

Jeg sa nei. Nei, nei, nei, nei og atter nei!

Ka i fan ska vi med det??? Ætter å ha kjøpt ei sæng te over førti tusen, så ska vi fan ikkje bruk ti-tolv tusen krone på en føkkings sængegavvel! E folk virkelig så lamma i hauet at de går på deinna svindeln din?  Ka i fan ska æ BRUK den te? Ja, ser kanskje fint ut,  men det er svært sjeldent vi har omvisning på soverommet. Stort sett har vi det MØRKT der inne! Syns du æ ser ut som IDIOT, hæ?! Å, nei du, du lure ikkje mæ!

 

Noe i den duren. Selgeren, som heldigvis er en venn av meg, spurte høflig og forsiktig, mens han hjalp meg å montere den, om vi skulle ha sengegavl til senga. Var visstnok helt vanlig. Hørt sånn tull!

Selve senga derimot, var en gave fra gudene. Aldri noensinne har jeg brukt så mange penger på en seng, men det var nødvendig. Kroppen skrantet, og som alle nå vet, så var jeg bare blitt tyngre og tyngre i løpet av året. Vi lå i en seng som var god nok for Kjærest da hun var alene, men nå var vi begge høygravide og snart kom Lillebror. Vi måtte ha en skikkelig seng, men vi måtte slett ikke ha en sengegavl.

 

Kjærest og Lillebror kom endelig hjem etter 14 dager på føden! Les om det HER. Etter noen dager merket jeg at Kjærest ble stivere og stivere i nakken. Lillebror ville jo spise, også om nettene, og da satt jo Kjærest der, i den nye senga uten sengegavl, og ammet. Hver eneste natt.

 

Bare tre-fire dager etter at de kom hjem kom plutselig denne blide, (men når jeg studerer bildet nøyere, kanskje litt skremmende karen?) Uansett, inni bildet hadde han en sengegavl som han sa var en fødselsgave til Lillebror og Kjærest, og jeg fikk bare rive kjeft så mye jeg ville, men gavlen skulle i hus!

 

Det ble en helt annen verden! Jeg trekker tilbake alt negativt jeg har sagt om sengegavler. De er ikke bare nyttige til amming, men også helt uunnværlige når man ser på tv eller leser. For ikke å snakke om suveren som oppbevaringsplass til garn, smokker, fjernkontroll og (nikotinfri) snus osv.

 

Tusen, tusen takk Fagmøbler!

Ikke bare for sengegavlen, men også for trivelig og kunnskapsrik service når vi kjøpte senga. Det er jo så mange typer senger, så helt umulig å vite hva man trenger uten en kunnskapsrik selger. Senga har gjort i alle fall våre dager, (og netter) langt bedre enn vi hadde det i den gamle senga.

 

Tusen takk igjen, for super service, absurd god seng og for en helt fantastisk sengegavl!

 

Sånn, da var det sagt. Da går jeg og legger meg igjen. Klokka er jo tross alt bare 10:50, og det er lørdag 😉 Jeg liker mitt “nye” liv, he he 😀

 

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Sengegavel er gull verdt når man sitter i senga med baby/småbarn😊 Synes de er altfor dyre til å kjøpes, synes selv 3000-4000 er alt for mye. For en kan jo lage selv også, et lite diy prosjekt. Men det blir gjerne med tanken😂 Men er jo skikkelig luksus å få en slik i gave😊

    2. Godt du fikk den på kjøpet. Nu koster senga bare 24 990,-. Er ho lei deg, siden ho bruker tiden i senga med å sitte å sy 😂😂😂.

    3. Gratulerer med sengegavl.
      Godt nyttår forresten, æ vil takke for ei fantastisk oppskrift på kalkun, den e knall bra, har aldri hatt så saftig kalkun før, å den tyttebær kremen, himmelsk.
      No ska itj æ skryt meir, ha en fortsatt fin dag 👍🌹

    4. Godt Godt Nytt år til dokke fine!🤗🥰
      Steikje fin seng m/ gavel,nyt den!👍🤩
      Eg treng ikkje ny seng,ei heller gavel😄
      Men undrer meg på om du heller ikkje kan sende han pene sjåføren hit, uten seng og gavel!😅🤩

      Lykke til i ny kvardag,og kos dokke i sengen!😊

    5. Fortsatt Godt Nyttår😊. Snakk om en fantastisk flott gave å få til kjærest og lillebror fra Fagmøbler👏👌. Den sengegavlen ser ut som kjærest virkelig koser seg med😍. Det e nok ikke alle møbelbutikker som kan konkurrere å vise til sånt storsinn😉. Ha ei nydelig helg,lykke til med å minske kroppsvekten🤗

    6. Så bra,best å gjøre det mest mulig behagelig, til nattarbeid og matstasjon😍.
      Her kom ny seng først og i fjord, ett år etter senga ble det sengegavl🤞😊

    7. Heisann katti a det du skulle begynne med krympe prosjektet for å øke livskvaliteten?
      Mandag?
      Blir det blogging for oss andre som sku hive oss med på lasset eller e NY-livet med full fokus på deg og dine?
      Håpefull at du lage en Team Asbjørn inspirasjons kategori om overskuddet e der 😛
      Lykke til uansett og kos deg som lønna forfatter

        1. Sengegavl er helt klart flott til både fjernkontroll og garn. 🙈
          Hilsen ho som sitter i senga, ser på tv og strikker før natta 😂🙈

    8. 😂 😂 Jeg har hatt samme formening som deg om sengegavler. Kanskje jeg må revurdere 😁 Ha en flott dag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg