I dag skal jeg på MR!

Jada, jeg vet at den der foten min ikke er verdens viktigste akkurat nå, men for meg, som bare har to, betyr den faktisk ganske mye. Noen av dere husker kanskje at jeg fortalte at det var en mann på lørdag som tok vekk noe av det onde som var kastet over meg og med det ble også de intense smertene i høyrefoten mirakuløst borte dagen etter. Siden har jeg vært livredd for at de skulle komme tilbake, og i går var jeg faktisk sikker på at nå var gleden over siden jeg kjente antydninger til strømninger nedover foten, men i dag er jeg helt fin igjen og det er verdens flotteste og mest smertefrie fot som skal på MR, he he.

 

Hva skulderen angår skal jeg be legen om et kortisonskudd neste uke, for nå går det nesten ikke lenger. Blir bare verre og verre og er nå så intenst at det ikke finnes en eneste stilling som er smertefri. Ortopeden sa at kalken var grodd innover i senen fordi jeg har hatt det så mange år. Skulle gjort noe med dette for lenge siden, men det har liksom aldri passet. Det gjør det ikke nå heller, men det er snart ingen vei tilbake. Uten operasjon, eller et nytt mirakel, risikerer jeg at skulderen “fryses” fast og blir helt ubrukelig. Har fått et telefonnummer jeg skal ringe til en mann som kanskje kan hjelpe, men jeg må bare mote meg opp først. Det skader i alle fall ikke å prøve.

 

Ellers er jeg straks klar for jobb. I dag skal jeg være salatbarista på FyFader. Det er ikke så ofte jeg har vakt der inne, er stort sett på Hoftepluss, så det gleder jeg meg til. Viktig med litt variasjon.

 

Ønsker dere alle en riktig fin torsdag og husk å vask hendene 🙂

 

(Jada, skal ordne meg litt på håret før jeg drar på jobb 😉 )

 

 

18 kommentarer
    1. Tror nesten Statsministeren leser bloggen din og kommentarene. I dag klokken 14.00 vil Erna Solberg tale til folket og varsle de mest inngripende tiltakene Norge har hatt i fredstid. Gjenstår å høre om hun, som alle i helsevesenet ber om, varsler en endelig total lockdown, unntatt livsnødvendige institusjoner.

      Dette er en varslet katastrofe, der virkeligheten utvikler seg til å bli verre enn fantasien. Om samfunnet må i dvale, så er det i dvale vi skal gå – så lenge det er nødvendig.

      Her kan alle bidra med sitt, unngå folkemengder, bli hjemme. Takk for at jeg for bruke bloggen din til å spre budskapet.

    2. Masse lykke til med MR. Undersøkelsen👍. Tenk om du endelig kan få hjelp for skulderen og, det skader jo ikke å prøve å ringe det telefonnr.du har fått😉. Man skal ikke kimse av sånt,som sagt mye mellom himmel å jord. Blir spennende å høre kor lenge foten din holder seg smertefri😊. Ha en fortreffelig dag😍.

    3. Masse lykke til på MR. Anbefaler deg å gå til en flink fysioterapeut som kan hjelpe deg å trene slik at du blir bedre i både fot, rygg og skulder. Mange flinke rundt i landet vårt.

    4. Befriende med litt andre problemer enn “bare” Covid19 .
      Lykke til med MR! Viktig med nybørstet hår 😂

      Et godt råd: skulderen blir ikke bedre med dagene, ukene, årene.
      Med en sånn diagnose finnes ikke så mange andre utveier enn operasjon. Det er ikke farlig.
      Ja, du blir satt litt ut av spill en kort periode. Kort i forhold til resten av ditt yrkesaktive liv. Finn deg en som kan ta over de viktigste oppgavene for deg 🤓
      (beklager. Hva vet vel jeg om dette….)
      Forsiktig styrkeklem fra en som har vært gjennom det samme…….
      hva skulder angår. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼💝😇😍

    5. Smerter er kroppens måte å si ifra at noe er galt. Å fjerne smerten , med tabletter eller en msnn på kafèen fjerner ikke årsaken til smerten . MR’ en vil vise det. God bedring

    6. Godt at du griper tak i nokka av dine ondter. Du må nok belage deg på litt operasjoner i tida framover. Du som oss andre får litt belastningsskader nå når du begynner å bli voksen og de må fikses. Løkka tel. Husk håret. 🤣

    7. Herlige du, lykke til på MR.,får håpe de finner ut hva som er feil og at du kan få hjelp fort. Bare en liten/stor ting, med skuldre de,vist du får satt kortison, så hør med legen først om det kan utsette en eventuelt opperasjon, noen sier at det må gå minimum 6 måneder meølom kortison og opperasjon, var en revmatolog som gå meg kortison i hofta som så det, men her e det så lang venteliste at det ikke har betydning, har blitt sagt æ skal få ny hofte før 17mai,men hvem vet i disse korona tider, e lei av krykke og smerter no.
      Ha en fin dag på Fy Fader,og lykke til på MR.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg