Jeg har fått svar fra sykehuset! (Ikke aprilspøk altså)

På lørdag fortalte jeg dere at jeg skulle ringe sykehuset og forsøke å få framskyndet skulderoperasjonen som opprinnelig er planlagt i september til så fort som overholdet mulig. Både på grunn av at det passer utrolig bra nå siden FyFader er tvangstengt, men også siden smertene er mer uutholdelige enn noen gang før. Hadde vært supert å fått dette unna nå som alt står stille likevel. Irriterende å tenke på at ortopeden egentlig beordret meg til operasjon i april, men jeg fikk kranglet meg til utsettelse til høsten. Dette var to dager før Norge stengte. Hvordan kunne vel jeg vite hva som skulle skje.

 

I alle fall, jeg ringte sykehuset på lørdag. Der fortalte telefonsvareren meg at telefontiden var mandag til fredag mellom 08:30 og 08:35, samt 11:30-11:32. Jeg ringte derfor mandagen presis klokka 08:30 og fikk snakke med en meget hyggelig dame. De er alltid hyggelig på Hammerfest sykehus! Hun sa det ikke var særlig med operasjoner akkurat nå grunnet et virus som ingen blir enig om skal skrives med k eller c, men med en gang de satte i gang igjen skulle de ringe meg umiddelbart de fikk en avbestilling.

Ingen operasjon umiddelbart, men blir nok operert før høsten kommer i alle fall. Hadde selvfølgelig håpet å få gjort det nå, men forstår at det kanskje skjer viktigere ting enn en vond skulder på en kokk.

 

Ja, det var bare det jeg ville fortelle. Nå skal jeg lage middag. Saltfisk som vi har laget selv. Det er overraskende enkelt! I tillegg skal jeg lage gultrostuing med et smaksmessig supertriks som jeg gleder meg vilt til å blogge om i morgen! Du kommer til å tenke: “Herregud, det er jo genialt! Hvorfor har ingen tenkt på det før?”

 

Ha en undrende aften!

 

 

Les det hemmelige trikset HER

 

 

13 kommentarer
    1. Skulle tatt slankeoperasjon til høsten, må nå vente til neste år. Hadde vært greit å fått unnagjort denne slankeoperasjonen siden jeg sliter med både rygg og knær.

    2. Har du sjekket ut fritt sykehusvalg? Om det er noen private sykehus i nærheten som har avtale med det offentlige. Mulig de fortsatt opererer.

    3. Sjekk om de kan ta skulderen i Tromsø på UNN. Håper det løser seg raskest mulig! Også spent på oppskriften og den hemmelige ingrediensen…

    4. Hele helse Norge er stoppet opp🙈 har gått ‘halt’ siden desember og venter nå på kne protese. Skulle ha time nå i april men er blitt kastet tilbake på venteliste 🤮 har ringt flere private men de tar ikke ta inn pasienter, er i beredskap 🙈🙈 alt er stoppet opp 😭

    5. Syns du skal skrive, og ikke la dette bli på den ene personens svar. Det bruke stå på det brevet man får ved mottatt henvisning : “….. dersom tiltanden din endrer seg, så kan du ta kontakt med sykehuset … . ” og det høres at din tilstand er forverret.

    6. Håper noen takker nei takk, til opperasjon, så du rykker fram i køen.
      Ha en fin middag og go ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg