Luke 2 -Heroin og hestesex

Det har vært mye styr med Lillebror i natt. Han har ikke vært helt fornøyd og Kjærest tok han til slutt opp i stua bare for å se om et “rombytte” ville hjelpe. Det gjorde faktisk det, og tror alle tre sov før halv fire. Jeg sovnet i alle fall, og det som skjer etter det kan jeg ikke svare for.

 

Ikke alle sovnet tydeligvis. I går dukket nemlig denne fjompenissen opp igjen. Hadde håpet at jeg skulle slippe ham i år, men ser ikke slik ut. Tydeligvis en som er sjalu på all oppmerksomheten som Lillebror får. Jeg latet som ingenting. Skiftet på ham, men “tilfeldigvis” ramla også fjompenissen ned i bleiebøtta. Huff, så trasig!

 

I min egen kalender var det tannbleking av alle ting! Ok, har faktisk ønska meg det i julegave, men da hos tannlegen, så får se om jeg tør å bruke denne, som trolig er kjøpt på Normal. Plutselig vandrer jeg rundt i verden med masse vakre hvite flekker på tennene. Blir sikkert å prøve, man skal jo teste alt i alle fall en gang i løpet av livet, kanskje bortsett fra heroin og hestesex. Eller haner og høns for den saks skyld. Føler jeg har malt meg opp i et hjørne nå og vet ikke hvordan jeg får avsluttet på en god måte. Ikke kan jeg si “Vi smattes!” heller, for da dukker bare alle disse dyrene opp igjen. Hjelp!

 

Luke 2 i 2019

 

 

32 kommentarer
    1. :). Trur forresten at du kan vente dæ et hevntokt etter å ha gjort det mot Rampenissen. Sånne ting går vel ikke ustraffa forbi?

    2. Hva mener du med overskriften, heroin og hestesex? Det virker å være en merkelig clickbait, fullstendig uten kontekst? Eller er det noe du har et forhold til, siden du velger en slik heading?

      Hva blir så det neste; Heroin og/eller dyresex – depressive dager og mye varer i nettbutikken?
      Du fokuserer selv på dette, og det er jo innholdet du serverer dine lesere i en mix.

        1. Tror nesten det kan være lurt å ansette en informasjonsmedarbeider som kan svare på spørsmål, dette gjelder også spørsmål om produkter, levering etc på Norges største nettbutikk innen sin nisje 😉

          1. Jeg er nok dessverre ikke stor nok til en slik utgift, men ja, det er et voldsomt antall henvendelser som må besvares hver eneste dag. Både Kjærest og jeg jobber på spreng for å besvare alle henvendelser, og siden det er en kommentar fra deg, så vil jeg avslutte med å si at hun trolig svarer langt mer “kundevennlig” enn meg 😉

        2. Du forstår ikke? Jeg spør i praksis hva som er konteksten i overskriften og hva du mener med den?

          Dyresex er straffbart, likeledes er narkotika som heroin også ulovlig. Hva er så ditt forhold til dette, siden DU velger tema som overskrift i din blogg?

            1. Jeg forstår heller ikke hvor du som blogger vil med to slike tema, som er lovbrudd.
              Ref;» man skal jo teste alt i alle fall en gang i løpet av livet, kanskje bortsett fra heroin og hestesex.»Sitat slutt.

              Ordet – kanskje – etterlater et inntrykk av at du muligens er villig til å teste også dette; Ref; «i alle fall en gang i løpet av livet»?

              Det er hva DU skriver som reiser spørsmål til deg. Jeg undrer altså hvor du vil med disse to tema, dyresex og heroin?

                1. Tema som narkotika og dyresex er straffbart. Det er i tillegg tema som er dypt tragisk for dyr som blir misbrukt og plaget. Å misbruke narkotiske stoffer leder altfor mange ut i elendighet, og i ytterste konsekvens, død.

                  Morsomheter på bekostning av slike tema?

              1. Det er akkurat sånn forskjellige religiøse grupper snur og vender på teksten i bibelen for å få det til å passe dem… Ganske imponert faktisk.

          1. Anno,å æ forstår ikke koffor du leser denne bloggen hvis du bare skal komme med oppgulp? men det e kansje nettopp derfor du leser den så du kan spy av dæ drit? Ikke vældig mange andre som reagere på det han skriv men tvert i mot klare å se nettopp det han prøve på hær…humor.

    3. Flott dag til dåkker, blir spennende å se resultatet av tannbleking, kanskje de rundt deg må gå med solbriller, blanda hvitt smil😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg