Min stemme går til kona mi!

Kom hjem til tomt hus. Eller, mer korrekt, kom hjem til tom liten endeleilighet i borettslaget. Hadde vært å handlet de siste råvarene jeg trengte til alle rettene jeg skal lage i løpet av helga. Vi har et veldig lite kjøkken, så er litt trangt å lage så mange retter, men da jeg presset meg inn døråpningen på kjøkkenet, så så jeg at at hun hadde ryddet og fjernet alt unødvendig på benkene, slik at det skulle bli lettere for meg å kokkelere.

 

I tillegg hadde hun lagt fram “niste” til Komsalaia-turen, og, i kjent stil, skrevet romantisk kaffefilterlapp som bare hun kan gjøre. Jeg er en virkelig heldig mann. Tenker ikke bare på henne, men også ham som vi har skapt sammen. Dere aner virkelig ikke hvordan jeg føler meg når han krabber rundt på gulvet her, ser opp og smiler det mest strålende smilet dere kan tenke dere. At jeg skulle få oppleve et slikt lite smil en gang til er intet annet enn et Herrens mirakel. Hva i all verden hadde jeg vært uten Konemor og Lillebror.

 

Vel, hadde kanskje vært litt slankere! Ser hun har vært på Hoftepluss og kjøpt fire varianter med panna cotta! Multe, blåbær, pasjonsfrukt og jordbær tror jeg. De skal slukes litt senere, det kan jeg garantere!

 

Det har vært litt mye, og ofte, tant og fjas fra meg i det siste, og det må jeg bare beklage, men jeg tror jeg begynner å bli litt lysere til sinns, dessuten litt lettere og langt sprekere, og da kan det bli mye tull. Jeg bare er skapt slik. Heldigvis varer det ikke evig, og snart ligger jeg nede på bunnen igjen og gisper etter luft, men den tid den sorg!

 

 

Om bloggen er god eller dårlig, (det varierer nok veldig), skal jeg ikke si noe om, men ensformig er den i alle fall ikke! Her humper det og går, ofte over både stokk og stein, si 😉

 

Nå er klokka fem og jeg må gå. Har en fjelltopp å bestige! 😀

 

(Klikk HER hvis du også vil gi din stemme til Konemor, min kjære ChristineEmilie 🙂

 

 

Edit: Nå er klokka 17:16 og jeg har ennå ikke kommet meg av gårde,(du vet hvordan det er, skal bare,) men nå går jeg!

 

 

12 kommentarer
    1. Och här sitter man på morgonkvisten och snyftar till konemors kaffefilter. Haha. Ni är såååå fina och ger hopp om att livet faktiskt kan bli fint!
      Ha en riktigt fin lördag alla tre!! 🙂

    2. Normalt, ville jo stemmen gått til deg, siden du er blandt de jeg betrakter som blogg-venner, og henne har jeg jo ikke rukket å bli særlig kjent med enda. Men nå har jeg imidlertid en fornemmelse av at det ligger et ønske om at det blir henne som vinner, så da gjør jeg bare som jeg ellers ville gjort; Jeg klikker inn på begge (haha) ;D

    3. God tur👌. Snakk om at du e bra heldig som har ei sånn omtenksom konemor💕Helt ærlig,så e nok konemor å heldig som har en sånn likeens kar til mann💙. Kos dåkker i kveld med panna cotta😋😋.

      1. Ja, jeg er veldig heldig. Hva meg angår, så gjør jeg hva jeg kan for at hun skal få et godt liv. Det er ikke hver dag jeg føler jeg får det til, men jeg gjør mitt aller, aller ytterste 🙂

        1. Tviler ikke ett sekund på at dere to tar meget godt vare på hverandre! I medgang og i motgang! 🥰

          Nydelig kone! Flott mann!
          Vakker lillebror! ❤️

          God tur til Komsalaia! 💪💪🏃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg