Over et KILO med bestillinger!

På bildet ser dere bestillingene som har kommet inn bare det siste døgnet! 1,1 kg! Ikke en gang i det aller mest hektiske julehandelen kommer det inne like mye på et døgn! Selv om jeg var inne på samme tema også i går her på bloggen, så er dette såpass fantastisk at jeg bare måtte lage et innlegg til om samme tema. 150 000 i dagsomsetning er veldig mye penger for en liten eventyrbutikk som min!

Gjett hvem som blir 2 år i dag! Stikkord: Lillebror. Han som trakk hodet mitt opp av søla slik at jeg fikk puste. Jeg er så inderlig glad i den lille/store gutten! <3

 

Funfact! At Lillebor/Storebror kom til verden var faktisk både Norges mest leste og delte sak 20. oktober 2020. Artig! Les om det HER


Har du lyst å titte inn og se hvorfor jeg får så mange bestillinger? Klikk HER eller DER

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. jeg begynte forsiktig med 2 flasker saus. Krysser fingrene for at det blir på min vakre, datter og meg. Etter at hun ble alvorlig syke (ufør som 24-åring) har hun utviklet seg til en dyktig matlager.
      Neste bestilling herfra kommer nærmere jul. Må bare få tid til å planlegge litt.
      Gratulerer med dagen til mamma,pappa og lillebror! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg