Resultat etter 4 fulle uker på Wegovy

Reklame | Kokkejævel.no

Den tyngste uken så langt. Merker at den laveste dosen, som man skal gå på de 4 første ukene, ikke lenger er like “effektiv” som den har vært de tre foregående ukene. Mer enn én gang har jeg fått lyst på noe “mums” denne uka. Ikke sånn intenst at jeg ikke har klart å stå i mot, men kraftig nok til at jeg neppe hadde “holdt ut” en hel uke til hvis ikke dosen ble økt. Det ble den altså i går, så denne uka er jeg trygg, ha ha.

 

Ellers har jeg ikke så mye å melde. Hodet koker for tiden. Er inne i sluttfasen hva juleforberedelser i butikken angår, og det er bare så enormt mye som må gjøres. Jeg er alltid “nervevrak” forut for julehandelen, men i år er jeg ekstra spent siden vi plutselig og ut av det blå fikk en voldsom nedgang i omsetningen, sammenlignet med fjoråret, i oktober, men også hittil i november.  Det kan godt hende at det er et resultat av at veldig mange har fått dårligere råd, men uavhengig av årsak er det selvsagt kjedelig for meg og min lille (eventyr)butikk.

For å bøte litt på denne omsetningssvikten har jeg prøvd å gjøre det så “julekosete” på utsiden som jeg bare kan. Med masse, masse nisser, fakler og julemusikk har jeg skapt en “stemning” der ute som det virker som folk setter veldig stor pris på. Det blir i alle fall tatt _masse_ bilder og mange kommer inn også. Inne venter som kjent alt det beste på ett sted, og jeg kjører hver eneste dag ferske smaksprøver på alt fra fenalår, spekepølser, lakris, gløgg og jeg vet ikke hva. Kort sagt, jeg har gjort alt som står i min makt for å skape en, ikke bare hyggelig handel, men en _opplevelse_. Å komme til meg skal være som å komme til KuliNarnia.

 

 

Nei, nå skrev jeg meg bort fra det denne bloggposten skulle handle om! 7,3 kg ned på 4 uker er en _veldig_ god start. Bortsett fra at nervesmertene i foten faktisk har blitt helt borte, (etter over tre intense år på alt som finnes av smertestillende unntatt narkose), så har jeg ikke merket noe til andre bivirkninger. Vi får se nå som dosen dobles. Jeg er jo av den typen som tenker positivt på bivirkninger, for der det finnes en bivirkning finnes det også en _virkning_.

 

Folkens, takk for at dere fortsatt, etter alt vi har vært gjennom, leser meg!

Les de ukentlige oppdateringene her:

Dag 0

Uke 1

Uke 2

 

Følg meg gjerne også her:

Kokkejævel.no

Facebook 

Instagram   

 

5 kommentarer
    1. SÅ artig med alle nissene!!! Ønsker deg lykke til med både slanking og julesalg! Jeg sender noen innom for å handle! Hvitløksdressingen (på gresk youghurt) gikk ned på høykant! 🙂

    2. Æ heie på dæ Asbjørn! 👏🏼 Vart inspirert av dæ, å æ e no på vei inn i min tredje uke i dag på Wegovy 0.25 mg 👌 Har tatt av 4 kilo på de første to ukan 👍 «Stao pao» som dem sei nedpå Sørvestlandet 😅🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg