Enda en omsetningrekord!

Reklame | Kokkejævel.no

Det er virkelig artig å drive julegavebutikk for tiden! Stadig flere finner veien til Løkkeveien 2 i jakt etter lokale delikatesser til den som “har alt”. Langt de fleste blir nesten overveldet over hvor rikt, variert og stort utvalg vi har, og alle tror jeg blir overrasket over hvor stort lokalet egentlig er, for det ser så mye “mindre ut på bilder”.

 

I dag har det stort sett vært en eller annen kunde innom gjennom hele åpningstiden. (10:00-18:00). Litt trasig at jeg ikke kan servere gløgg til folk, men vi har smaksprøver på mye annet rundt om i butikken, så det går greit likevel. (Selv om det er teit.)

 

En annen sting som er litt teit er at nesten hver eneste dag jeg kommer hjem for tiden, så har det blitt bakt et eller annet deilig. Er det ikke pepperkaker så er det smultringer, eller serinakaker eller, som i dag, kransekaketenger. Jeg har ikke jukset å smakt en eneste en, men jeg kan love deg dyrt og hellig at når jeg stenger lille julaften kl. 18:00, så tar jeg ikke bare julefri fra butikken, men også fra alt som heter moderasjon og sunt kosthold. I en hel uke til ende skal jeg både spise og drikke akkurat det jeg vil, så mye og ofte jeg vil.

 

Hvis jeg sliter litt med motivasjonen innen den tid, så tar jeg bare en titt på tirsdagens resultat etter bare 9 uker med “Kokkejævelkuren“…

 

Fredag i morgen og jeg får øl og kommunen får lønn.

Jeg gleder meg!

 

 

Og du, gå inn på Kokkejævel.no og sjekk ut alle de gode helgetilbudene 🙂

 

 

3 kommentarer
    1. Og enda rakk du å ordne bursdagsgave til brorsan. Nok en gang tusen tusen takk. Du har virkelig fortjent juleferie uten tanke på hva som puttes i munnen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg