Gratis restemiddag!

Jeg er litt pjusk i dag, så orket ikke bale så mye på kjøkkenet. Helt greit, for man kan ikke finne opp kruttet hver enste dag heller. Da er det det greit å bare varme opp litt rester.

 

Jeg hadde litt bringebærkremet reinsuppe igjen som jeg kokte opp, kjørte på stavmikseren og brukte som nydelig, fyldig saus. Aspargesene lå nederst i kjøleskapet. De brakk jeg over der de var slappe og stekte de et par minutter på stekepannene sammen med det som var igjen av baconvinagretten fra i går. Serverte den med en klatt av den SKIKKELIG gode potetmosen.

Og reinfileten, type indre? Slaktet på vidda. Fått av svigerfar. Jepp, jeg er heldig!

 

Nå er det familietid. Ha en fantastisk aften! 🙂

3 kommentarer
    1. Du må faktisk fortelle HVORDAN du moser. Bruker du finmasket sil? Stapper du bare mosen med redskap? Bruker du håndmikser? Uansett hva jeg gjør får jeg ikke den kremete deilige konsistensen og det blir bare møl. Elsker god potetmos-

    2. Det så virkelig nydelig ut! 🤩 Og helt perfekt stekt! Har du tidligere skrevet noe om hvordan steke kjøtt? Jeg kunne gjerne tenkt meg en step-by-step på både steking av biff i panne (ulike typer kjøtt) og helstekt indrefilet 😊 Ha en fortsatt fantastisk dag med dine nære og kjære!

      1. Takk 🙂 Har ikke skrevet særlig om det, da det faktisk er litt vanskelig å forklare på en forståelig måte som mange forstår, men vi får se etter hvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg