Og han sto opp, tredje dag

Det har vært en lang og stormfull natt. Ikke fordi jeg har vært så mye våken altså, men artig med en litt dramatisk bloggstart for å sette stemningen. Dessuten blåser det ganske kraftig der ute. Faktisk så kraftig at det suser i de stengte ventilene og vinden tidvis hamrer i vinduene. Jeg liker når det blåser. Ikke spør meg hvorfor. Det er ikke en dypere mening i alt.

 

Skulderen pulserer med taktfaste slag der inne i midten. Kjennes ut som den er i ferd med å smelte eller implodere. Ikke kan jeg ta morfintablettene mine heller pga de “lykkepillene” jeg knasker som søte drops, og paracet har tross alt begrenset virkning, uansett hvor store de enn måtte være. Går greit altså, men kjenner jeg er litt bekymret for hvordan det skal utvikle seg. Den tid, den sorg!

 

Foten da? Hvordan er foten den tredje morgen etter mirakelet? Den har blitt litt tjukk og jeg ser at leggen har fått sånn klubbeform, nesten hoven. Det kommer imidlertid trolig av et forhøyet kaloriinntak over tid, ha ha. Ingen smerter! Foten er helt fin. Jeg har fortsatt ikke vondt i foten! Er det ikke helt fanatastisk?

 

Det er nesten ikke til å tro. Det har vært så vondt, så lenge, men nå klarer jeg liksom både å stå, sitte og gå uten å halte og skjære teite grimaser. Hadde jeg ikke vært så deprimert ville jeg nesten kalt meg lykkelig, he he. Jeg er i alle fall veldig glad. Igjen må jeg takke denne ukjente mannen som har gjort dette!

 

Nok om fot! I ettermiddag skal vi grave en snøborg i hagen slik at vi kan grille middagen ute på fine dager. Det er enormt mye snø i år, så vi kommer garantert til å kunne bruke denne snøborgen til helt i slutten av april. Det er Kjærest og Datter som står for gravingen. Jeg stakkars har jo så vondt i skulderen, bu hu. Kjærest har virkelig skutt gullfuglen. Hun må være overlykkelig. Snakk om jackpot liksom.

 

Nei, skal få unna litt mail før jeg drar på jobb. Måtte dere alle få den beste dagen så langt i deres liv. Kommer neppe til å skje, men det er tidlig og lov å håpe. Gjør det beste ut av den i alle fall!

 

Vi smattes!

 

Les mer om mirakelet

HER (1)

HER (2)

OG HER (3)

 

 

21 kommentarer
    1. Det er mer mellom himmel og jord enn noen kan forklare, tru meg. Flott at foten din ble bra, det kan høres ut som om du kan ha en nerve i klem i hofteområdet.

      Når det kommer til skuldra – sendte deg ei melding for en tid tilbake. Garanterer at du blir bra om det er kalk. Jeg er i allefall så fornøyd, null smerter, null vondter og det beste av alt, det kan gjentas. En operasjon er skummelt, ingen garanti for at man blir bedre, man kan faktisk bli verre. Men ditt valg, bare husk at dess lengre du går dess verre blir det. Til slutt kan det gå ut over den andre skuldra også. Overkompensasjon, kalles det.

    2. Du må prøve trykkbølgebehandling på skulderen din. Håper en fysioterapeut der oppe i nord kan tilby den behandlingen. Det har hjulpet meg ,etter 40 år med smerter, i alle fall. Ble bra etter 6 behandlinger etter å ha prøvd ALT tidligere ! Lykke til 🙂

    3. Du burde få sjekket hvorfor foten e blitt tjukk. Selv om du er smertefri er ikke en hoven legg noe bra 🤞

    4. Flott at foten er smertefri.👌🙂 Men den skuldra di,hvis en operasjon kan gjøre deg smertefri så ta den.😔Å gå med konstante smerten sliter deg ut psykisk og fysisk. 😣 Snakker av eget erfaring. Var så godt å kunne sove en hel natt uten smertene.👌😄

    5. Så bra, at mirakler skjer, det fortjener du, en vond ting mindre som suger energi.
      Lykke til med snøborg og utemiddag, koselig.
      Ha en superfin dag.

    6. Fantastisk fint med foten Ikke at den har fått klubbeform men at den er smertefri😛 skulle bare ønske at skulderen blir god igjen. Smerter over lang tid spiser kreftene dine, det er utmattende. Jeg har snart sneborg rundt hele huset og etter takras i går kveld måtte jeg måke frem stuevinduet. Dessverre har min svigersønn så vondt i skuldra at jeg må gjøre det selv 😁😁 ønsker deg en nydelig dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg