Tusen takk for turen!

Vi har hatt en helt fantastisk langhelg i hovedstaden! Store og små opplevelser, men mest små. Det er de vi liker aller best. Bare det å kunne spise fire forskjellige varianter av egg til frokost hver dag, med masse bacon naturligvis, er en lykke for oss begge. Spise croissanter, noe jeg aldri ellers gjør. Eller kanelsnurrer av mørdeig. Herregud så saftig, deilig og herlig forbudt!

 

Dagsrevyen på torsdag var skikkelig stas! Se innslaget HER . Jeg er fornøyd med “jobben” og føler jeg fikk sagt mye av det som er viktig. Spesielt at jeg i beste sendetid på NrK fikk nedsnakke alle de feige, anonyme nettrollene som sitter der ute, i alle aldersgrupper. Det føltes deilig! Jeg er privilegert som får møte trollene på denne måten. I alle, nesten ingen, får slike muligheter. De må leve med netthets hver eneste dag, hele året. Ofte unge mennesker, ofte barn. Hold ut, jeg er med dere! Jeg vet hvordan dere har det. Jeg skal ikke si at dere ikke skal bry dere, for det gjør man, men ikke tro at det de sier er sant. For det er det ikke. Og det vet du.

 

GMN var også fantastisk artig, og at Wenche inviterte seg selv opp til meg for å lage TV er jo nesten for godt til å være sant. Blir bare helt utrolig artig! Stolt? Jepp! Se innslagene på fra God Morgen Norge HER. OBS! Du må ha TV2 Sumo for å se.

 

Resten av kvelden skal vi bare “lande”. Ligge på sofaen, kanskje se en skrekkfilm eller noe. Kose oss. I morgen er det jobb og skole og alt er normalt igjen. Jeg liker hverdagene best egentlig. Selv om det hadde vært stor stas å blitt nominert til Vixen Awards 😉

 

Nei, ha en riktig fin søndagskveld, kulinaster, og takk for turen! Hadde aldri blitt invitert til verken det ene eller andre uten dere og det vet jeg. Tusen takk!

 

 

23 kommentarer
    1. Så deilig at dere har hatt en flott tur 🥰 har fulgt med dere alle dagene og takker for alle bilder og historier du har lagt ut. Du var utrolig flink på TV, det må jeg si.

    2. Kor godt det var å se deg på Dagsrevyen og være vitne til at du er den jeg har lest om i bloggen og trodd. Det du skriver om er det vi alle kan kjenne oss igjen på og det binder oss sammen.

    3. Vel blåst. Leser alle innleggene dine, og har et svare strev å holde følge med deg på alle innslag også, for du er jammen meg aktiv og over alt. Men det går akkurat. Du gjør en fantastisk jobb, og vi bare elsker naturlige mennesker som er seg selv. Selvfølgelig har man nominert deg også. Håper du vinner flere kategorier.
      I godt voksen alder, har jeg som mange andre begynt å følge en blogg, daglig, og flere ganger pr dag.
      Hvem skulle trudd det? Tydelig noe du gjør som berører så mange andre.
      Kos deg videre i det som nok blir en hektisk førjulstid.

    4. Skal se om æ ikke får til å nominere dæ.. får ikke til å sette riktig url dær dæm vil ha d.. men, ska gjøre ny forsøk.. blås ut etter helga.. å gjør klar for ny uke med nye muligheter ❤

    5. Er så glad for at dere endelig fikk kost dere og slappet av, håper noe av tiden ble brukt til å være kjærester❣️
      Ønsker dere en flott førjulstid❤️

    6. Det har vært en stor fornøyelse å få lov å følge dåkker på Osloturen😍. Ikke minst gjorde du en super innsats dom vikar for Wence på God morgen Norge👍. Ha ei fin førjulstid,håper at alle uhell med fryselager å diverse er over,må være nok no🤗

    7. Borte bra, men hjemme best 😁 Ved å lese bloggen din er det som om jeg har vært sammen med dere på tur 🤗 Heldige oss som får følge dere. Hils din nydelige Kjærest og ha en fin uke begge to🌹👍 😊
      ….skal forresten nominere 👍

    8. Så bra, dåkker har hatt en fin Oslo tur , med mange opplevelser og kos😍, ha en velfortjent rolig kveld.

    9. Som Finnmarking er jeg utrolig stolt av det du gjør, og at du topper blogglistene! Strålende det🏆
      Flott at dere fikk en trivelig helg i hovedstaden💚💚 Leser og ser «alt» om/fra Kokkejævel, til stor glede! Fortsett, fortsett🙏🏻
      Lykke til med neste uke, både i din business 💰💰 og «livet mellom måltidene»🌹💝

    10. Sikkert godt å kom heim etter mye som har skjedd. Bra dokker har hatt det fint og nytt ferdig frokost.
      Ha en fin kveld. ⚘⚘

    11. Så hyggelig å høre at dere har kosa dere i storbyen. Det gjør godt for kropp og sjel å komme seg bort litt innimellom.
      Jeg og ei venninne kommer til Alta i februar, ens ærend for å besøke Hoftepluss og Fy Fader. Gleder meg til å smatte oss gjennom menyene der.
      Har forresten nominert deg til Vixen, Årets gullpenn og publikumsprisen

      Vi ses i Alta i februar

    12. GMN ligger ute via FB også, så på det i går kveld 😊 Skal teste ut Lavvo-Lars en dag 👍
      Ha en fin førjulstid der oppe i nord, men pass på at Maria ikke får tak i garnnøstene til Kjærest.

      Hvis du har tid en dag kan du godt legge ut en sånn reiseguide til Alta 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg