Vektraset ikke bare fortsetter, det øker! 6 uker på Wegovy

Nok en uke som “slankenarkoman” vel gjennomført. Jeg hadde ikke all verdens forhåpninger da kone Christine satte den første sprøyta i mageflesket på meg for seks uker siden, hadde vel egentlig nærmest gitt opp, men det spektakulære resultatet (så langt) er smått utrolige 11,4 kg. På 6 uker! Det er 4 klepper med meierismør i uka!

 

Begynner å merke det ganske godt på klærne nå. Mine 2XL joggebukser fra New Yorker gir meg ikke lenger kameltå både foran og bak, men legger seg nå nesten løst og sexy rundt de muskuløse lårene. Det er også ganske deilig at mine 3XL boxere ikke lenger skjærer seg inn i mageflesket slik at kjøttsårene etter stikken aldri gror, og at de ikke lenger presses til bristepunktet og blir helt gjennomsiktige når jeg tar de på meg. Det er også deilig å slippe å sette av en time morgen og kveld til å ta på og av sokkene. Det gjør godt for selvfølelsen.

 

 

Ellers har alt gått fint for seg denne uka. Økte jo dosen forrige uke, og det hjalp. Siste uken på den laveste dosen var litt tung, og jeg måtte bruke viljestyrken forholdsvis ofte for ikke å “sprekke”. Denne uken har jeg ikke hatt “sug” i det hele tatt. Jeg spiser fortsatt mine 4 havreknekkebrød til frokost og lunsj, men har bytta ut majonesen med litt ekstra agurk. Det er ganske mye dyrere, men sparer mange “gratis” kalorier på den måten.

 

Middagen spises, (som vanlig på denne tiden av året), rundt kl. halv ni-ni på kvelden, etter at jeg har “styrta” mine 4 lavkarbopils mens jeg jobber på pcen etter jobb. Nei, det er ikke spesielt sundt, men det er veldig lange arbeidsdager med ikke ubetydelig psykisk stress, så det er min metode for å komme meg gjennom med helsa i behold. (Slapp av, i januar er det roligere…)

 

Fortsatt ingen andre bivirkninger annet enn at de intense nervesmertene jeg har hatt i høyrefoten de siste 3-4 årene plutselig bare forsvant for et par uker siden. Slike bivirkninger kan jeg leve godt med.

 

Nei, nå må jeg jobbe! Ønsker dere alle en lys og trivelig adventstid. Gled dere over stort og smått. Ikke bruk tiden til å ringe rundt til både “lensmann og prest” for å klage over bagateller. Livet er for kort. <3

 

Les de ukentlige oppdateringene her:

Dag 0

Uke 1

Uke 2

Uke 3

Uke  4

Uke 5

 

Følg meg gjerne også her:

Kokkejævel.no

Facebook 

Instagram   

 

 

3 kommentarer
    1. Godt jobba! Skal snakke med fastlege om å få resept i morgen. Gikk opp 30 kg i to tette graviditeter, får ikke av 1 kg selv 😔 men koster det virkelig 3500 kr per måned?

    2. Jeg er virkelig superimponert!
      GO! GO!! GO!!!

      Må si jeg er fasinert over hva folk gidder å bry seg med! 🥴🥺
      Noen må ha utrolig dårlig selvbilde og en megastore dose jante(lov) innabords! 🤯

      Fin førjulstid til deg og dine! 🧑‍🎄🌲

    3. så utrolig flink du er da ,og med 4 knekkebrød innabors så tenker jeg det må være love å ta en øl om du liker det (selv liker jeg ikke lukten enganghi hi) og vi som var i nordnorge i sommer og jeg glemte helt att din butikk ville jeg besøke ,sånn e det blir litt langt å suse fort oppover igjen,ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg