Månelyst

Sorry, men det der var faktisk bare jævlig irriterende! Jada, ser at dere liksom er på vei til månen, men vannkokeren min er ikke en rakett, uansett hvor mye dere enn surrer den inn i sølvpapir og skriver NASA på den! En vannkoker skal brukes til å koke vann umiddelbart etter at man står opp slik at man kan få i seg to toppede teskjeer med pulverkaffe så fort som overhodet mulig, og ikke måtte stå og bale og bannes i nesten fem minutter for å få ledningen løs. Og huff så synd på Bollemusa, mitt hjerte blør, som ligger der og skriker etter hjelp. Måtte faktisk hjelpe henne ut av “rakettflammen”, for egentlig er det jo ledningen til vannkokeren hun har surret rundt seg. Uten ledning, ingen kaffe. Derfor hjelp. Ingen annen grunn!

 

Sånn, der var månelandingen over og jeg har fått meg kaffe. Litt roligere nå. Var jo sikkert litt artig, men var for trøtt til se den voldsomme humoren i måneprosjektet, men det var vel sikkert meningen. En rampestrek trenger ikke være morsom for den som blir rammet. Det viktigste er vel at den er artig for den som styrer og baler mens andre sover…

 

Må vise dere hva jeg fikk i kalendergave i dag. “Gingerman”. Jeg vet ikke helt jeg… Skal bruke den altså, er jo en gave, men likte julenissetrusa bedre. Den var liksom litt mer “mandig” hvor rart akkurat det hørtes ut i det jeg skrev det.

 

Nei, folkens, kom i gang med dagen! En kopp kaffe til nå så skal skal jeg dra på jobb. I dag er det faktisk bare to uker til 1. juledag…

 

10. desember: Vi tenner våre lyster

9. desember: Minne og forsoning

8. desember: Kringsatt av fiender

7. desember: Nissefylla

6. desember: Smultringenes herre

5. desember: Inntrengeren

4. desember: Venner og vinningskriminelle

3. desember: Hevnen er visst søt

2. desember: Kneblet

  1. desember: Mens han sover
14 kommentarer
    1. Stilig truse og artige månefarer. Håper du har hatt en fin dag på jobb. Ha en koselig kveld med kjærest.

    2. HO kjærest e ❤️ lur dame .. kjøpe pepperkaketruse… pass opp … når ho får lyst på peppepperkaker er du utsatt 🤶🏻 Ha en fortryllende dag videre

    3. Var måne lyst i Alta i morrest da, e jo fint det🤩.
      Ha en super fin dag, me ønske om rekordomsetning på en onsdag👍😍

    4. Hehehe. Kaffe drikker e ikje😂😂🤣 våkna her før 5 imårest av en nabo som spilte på drøvelen,i naboleil ja😩
      Kos deg på jobb å hils kjærestn😍😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg