Du har støvsugd feil hele livet…

Jeg risikerer trolig å terge på meg illsinte nissefolk nå, men da jeg så Alvin delvis sugd inn i støvsugeren hadde jeg litt mer enn veldig lyst til å gå bak Bollemusa og skru på effektbryteren og sette den på full guffe. Høre støvsugeren jobbe på høygir og den deilige lyden av ham som sakte trekkes gjennom slangen før han til slutt havner ned i støvsugermagen med et stønn.

 

Det var vanskelig, men jeg motstod fristelsen. Kjeftet i stedet litt på Bollemus og sa det ikke var spesielt pent gjort å suge Alvin på denne måten. Ba henne heller støvsuge gulvteppet for kattehår, men da mistet hun plutselig interessen for suging fullstendig og gikk heller og spiste noen gorokaker som Kjærest bakte i går kveld. Eller man steker vel goro, ikke baker?

 

Jeg dro Alvin motvillig ut av støvsugerrøret. Han sa han godt kunne være der litt til for å slappe av, men jeg dro han likevel ut. Litt slemt gjort kanskje, øyet som ser, men vil ikke ha nisser i støvsugeren. Tar seg ikke ut.

 

 

Ellers fikk jeg en ny type pulverkaffe i kalendergave i dag. Denne har jeg aldri smakt, visste ikke at de hadde pulverkaffe en gang, men skal gi den en sjanse selvfølgelig. Viktig å prøve nye ting.

 

Onsdag og siste juleinnspurt. Det drar seg til nå og regner med noen heftige dager framover. Håper i alle fall det. Bare seks dager igjen til jul. På tide at det eksploderer i butikken.

 

God dag ønskes!

 

Les også:

17. desember: Er dette en felle???

16. desember: Underbuksehumor

15. desember: Hovmod står for fall

14. desember: Frysninger på ryggen

13. desember: “Jeg fikk lyst på Bollemus”

12. desember: Sensitiv hud

11. desember: Månelyst

10. desember: Vi tenner våre lyster

9. desember: Minne og forsoning

8. desember: Kringsatt av fiender

7. desember: Nissefylla

6. desember: Smultringenes herre

5. desember: Inntrengeren

4. desember: Venner og vinningskriminelle

14 kommentarer
    1. Haha, hadde skrudd på støvsugeren jeg😆 ser ulempen med full pose men kanskje hadde det vært fred i huset. Kaffen er veldig god, den har jeg testet ut. Nyt dagen, krysser fingre for eksplosivt salg

    2. Du gir meg fin start på dagen med dine historier i adventskalenderen til oss. Ha en fin onsdag – fra morran til kveld. 🤩🤶😀

    3. Din blogg gir en go start på dagen😊 kose mæ og flire godt av alt Bollemus og Alvin finn på. Lag dæ sjøl en fin dag😊

    4. Beste morraslesning, din blogg😊 Ha en god dag, la oss håpe det ikke eksploderer noe i butikken, men trøkker på av kunder😂.

    5. Så jo ut som Alvin hadde det fint der i støvsugeren, undelig skrue han 😍.
      Ha en superfin onsdag på jobb👍💪.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg