Er dette en felle???

Skal innrømme at jeg var meget skeptisk da jeg gikk inn på kjøkkenet i morges og ble møtt av en lys våken og morgenfrisk rampenisse som satt og koste seg, tilsynelatende glad og fornøyd, i en skål med corn flakes. Har lest at det er helt vanlig i rampenisseland, så reagerte ikke så mye på akkurat det, men det måtte da være noe mer?

 

Etter seksten dager med de villeste påfunn var jeg derfor uhyre forsiktig da jeg gikk fram mot vannkokeren, min oase om morgenen. Så etter snubletråder som plutselig kunne utløste en mekanisme slik at jeg fikk en diger kjevle i hodet. Eller en katt i nakken for den saks skyld. Alt kan skje med denne lille rakkeren i hus, men det skjedde ingenting. Han satt faktisk bare der og tok morgenbadet sitt i cornflakes.

 

Av og til er ting bare akkurat slik de er. Ingen dypere mening. Ingen skjulte budskap. Ingen stikk. Ingen moral, hverken god eller dårlig.

 

Flere dager siden jeg har vist fram boxeren min nå, men det er fordi det er flere dager siden jeg har fått en ny. I dag var det denne jeg fikk i kalendergave. Den fjerde i rekken. Jeg begynner å ane en 5-pakk. Og at det er noen, skal ikke si hvem, som jeg mistenker har en diger fetisj på ugly christmas boxers…

 

Nei, gå ut i dagen og gjør den god! Ikke let med lys og lykter etter feil og mangler hos andre, for du kommer garantert til å finne noen, men hva så? Jeg sier som Arthur Arntzen: “Du ser bjelken i din egen splitt, men du ser faen ikkje bror din i øyet!”

 

 

Les også:

16. desember: Underbuksehumor

15. desember: Hovmod står for fall

14. desember: Frysninger på ryggen

13. desember: “Jeg fikk lyst på Bollemus”

12. desember: Sensitiv hud

11. desember: Månelyst

10. desember: Vi tenner våre lyster

9. desember: Minne og forsoning

8. desember: Kringsatt av fiender

7. desember: Nissefylla

6. desember: Smultringenes herre

5. desember: Inntrengeren

4. desember: Venner og vinningskriminelle

3. desember: Hevnen er visst søt

2. desember: Kneblet

  1. desember: Mens han sover

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. “Når du leter etter andres feil, bruk ikke lupe, men speil”. Gammelt jungelordtak som er behagelig å leve etter 😘
      For øvrig en virkelig snasen boxer 😄💝
      Ha en vakker og fredfull dag i nord.

    2. Gratulerer med flott boxer. 👍 Alvin begynner nok å bli sliten etter så mykje sprell om natta, Skjønner godt at du e skeptisk. 🤔🙄 Ha en fortryllende dag videre. 👌😁

    3. Oppløftende lesing på mårrakvisten. (Altså tidlig på dagen, ingen skjulte hentydninga 😏🤔

    4. Gratulerer med ny lysende boxer😊.
      Alvin e vel litt sliten etter då mange våkenetter med fantestreker, at det var vel best med jule badet, skal jo gjøres det å før jul,kroppsvask😊, vist han da ikke har drukna bolle mus i horn flaks. Ha en superfin dag på jobb 😍

    5. Haha, skjønner godt at du blir skeptisk når det er så rolig i huset etter 16 dagers sprell. Nyt det, han pønsker nok på noe mer den luringen😁😁

    6. God morgen Asbjørn☺ og god morgen Alvin. Kanskje han rett og slett viser at det er forfriskende med et nattbad selv om det går utover cornflaksen. Kanskje ikke å anbefale for deg med tørr hud. Stilig bokser, er kanskje noen andre i huset som har nisse fetisj….Ønsker deg en strålende dag❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg