Resultat etter 7 uker på Wegovy

Kjære landsmenn! Om jeg har dårlig tid til vanlig, så har jeg enda mindre tid i dag. Blir alene stort sett hele dagen her, så rekker bare stikke innom bloggen for å gi dere en kjapp oppdatering. 1,8 kg ned denne uka, over 13 totalt. Uten å gå rundt å tenke på mat døgnet rundt. Det er nesten for godt til å være sant, men det _er_ sant!

 

Fortsatt ingen bivirkninger. Har bytta ut majonesen på mine 8 daglige havreknekkebrød (frokost og lusnj) med ekstra agurk. Det går helt fint. Saftig og frisk når man blir vant til det. (Har aldri spist smør). Ellers ingen ekstra tiltak. Middag mellom åtte og ni på kvelden, alt etter når jeg klarer å komme meg hjem fra jobb. Par epler til dessert. Fortsatt alkoholisert. Nå også med ølkalender.

 

Har ingen mål for den kommende uka. Bare fortette i samme tralten. Mange spør forresten om jeg trener/trimmer noe i tillegg, men det gjør jeg ikke. Har jobbet mye de siste ukene da. 12-14 timer om dagen, 7 dager i uka. Det er jo ganske god trim det også. Bare det å sette alle disse nissene ut om morgenen og tenne faklene får svetten til å renne. For en syk, syk jobb jeg har, hehe.

 

 

Folkens, lykke til med _deres_ prosjekter!

 

Les de ukentlige oppdateringene her:

Dag 0

Uke 1

Uke 2

Uke 3

Uke  4

Uke 5

Uke 6

 

Følg meg gjerne også her:

Kokkejævel.no

Facebook 

Instagram   

 

7 kommentarer
    1. Det er virkelig magisk! Jeg har også gått ned 13kg på 9uker med wegovy, ingen bivirkninger men går ned jevnt og trutt. Fått mer energi, mindre “matkjør og føler.meg lettere 🙂

    2. Jeg er imponert!!
      Bør vel ikke si “Stå på” til et arbeidsjern som deg!

      God førjulstid med super omsetning til deg! 🧑‍🎄🌲☃️❄️💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg