Tatt med buksa nede!

Det kunne jo ikke vare for evig. Det har gått opp for Alf at Alvin har levd et til dels svært utsvevende dobbeltliv, bokstavelig talt, mens han selv har vært værfast i Gratangsdalen. Det har ikke bare vært ett sidesprang, men i alle fall to. Til og med samtidig! Det er nesten ikke til å holde ut.

 

Er helt håpløst for meg å mekle mellom disse to nå. Alvin sier det var en glipp, hadde fått litt for mye å drikke, og at det bare skjedde en gang. Alf tror han ikke. Ikke i det hele tatt. Han har jo alltid hørt rykter, men har liksom ikke villet tro på dem før han leste bloggen min nå i natt og faktisk så bildebevis fra 10. desember.

 

Herregud som jeg angrer på det bildet, men jeg visste jo ikke at Alf fantes en gang. Langt mindre at han var kjæreste med Alvin. Hvordan kunne jeg vite det? Det var ingenting som tydet på at Alvin hadde fast følge. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg han har hatt seg med Bollemus også. Flere ganger. Litt usikker på Strikkenisse, men det er heller ikke usannsynlig.

 

Jeg får ikke gjort noe for å hjelpe. Dette må de bare finne ut av selv. Feil kan skje, men Alvin, hvis han vil beholde Alf, må rett og slett ta seg sammen og aldri gjøre dette igjen. Alf på sin side, hvis han kan leve med sviket, må etter hvert lære seg å stole på Alvin igjen. Det kommer ikke til å bli lett, men de kan klare det. Hvis de virkelig elsker hverandre.

 

Les også:

20. desember: Alvin+Alf=Sant

19: desember: Til Datters ære, vil jeg anta

18: desember: Du har støvsugd feil hele livet…

17. desember: Er dette en felle?

16. desember: Underbuksehumor

15. desember: Hovmod står for fall

14. desember: Frysninger på ryggen

13. desember: “Jeg fikk lyst på Bollemus”

12. desember: Sensitiv hud

11. desember: Månelyst

10. desember: Vi tenner våre lyster

9. desember: Minne og forsoning

8. desember: Kringsatt av fiender

7. desember: Nissefylla

6. desember: Smultringenes herre

5. desember: Inntrengeren

4. desember: Venner og vinningskriminelle

3. desember: Hevnen er visst søt

2. desember: Kneblet

  1. desember: Mens han sover

 

 

10 kommentarer
    1. Ha ha ha ha….. datter mi sier at nå er det på tide at du tar juleferie ha ha ha…. vi ler godt av deg og den gale humoren din i adventstiden 🙂
      God jul og takk for at du er den du er…..de gærne har det godt ha ha ha…..godt vi ikke er aleine om det 🙂

      Du og kjærest for nyte julen og en velfortjent juleferie 🙂

    2. Dette er livet. De er jo også bare enkle sjæla, sånt skjer🤣Takk for dagens latter, pulverkaffe med din blogg om morgenen har fått helt nytt nivå 🙃👌🌺

    3. Stakkars dere alle, ja ikke kostepikene, de har vel seg selv å takke slik de går kledt. Håper julefreden senker seg i Tollevika også, det har dere fortjent.

    4. For et kaos,nissan gjør te dæ, kanskje greit å fær på jobb så dæm får ordne opp sæ i mellom,⚡, håper kjærest har noe åsyssle med i dag, så vi slipper å være mellomkvinne🤣. Ha en superfin dag med superfine ansatte😍 lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg