Luke 24

Da var dagen endelig kommet! Dagen jeg har gledet meg til i i alle fall 10-12 dager. Den siste dagen med Alvin og gjengen. Buhu, så trist. Joda, har vært artig, men kjenner det er greit at julaften ikke er 31. desember. Vet ikke om jeg hadde orket en hel uke til med rampestreker. Det holder liksom nå.

 

Her ser dere gutta på julestrømperøveri. Ja, jeg har julestrømpe! Er det så uvanlig da? Har ikke alle menn på 42 og et halvt år sin egen julestrømpe? Alle menn fortjener sin egen julestrømpe! I alle fall alle snille menn. Ikke de som slår eller misbruker andre, de burde oppsøke hjelp før de ødelegger familien fullstendig, men alle de andre. Vær god med mannen din. Vi er som barn og gledes lett.

 

Vi blir fort skuffet også. Var bare ting som jeg ikke har “lov” til å spise i strømpen. Jeg kutta jo ut sukker påsken 2017 og gikk ned over 20 kg. Etter at jeg møtte Kjærest er 12 av disse kommet tilbake. Jeg tror Kjærest er en “feeder” og vil at jeg skal bli 250 kg. Neida, ble ikke skuffa, men gjør ingenting at Alvin og Alf stjeler litt av innholdet. Det har de fortjent som har holdt det gående i 24 dager til ende.

 

Nå skal jeg på jobb for siste innspurt før jul. Åpent fra 10-13, men er en god del som må ordnes før vi stenger i et par dager. Jeg blir ikke lenge. Maks 2-3 timer. Så er det jul.

 

Takk for følget!

 

Les hele julekalenderen her:

23. desember: Skjebnens ironi

22. desember: Julekort til mamma

21. desember: Tatt med buksa nede

20. desember: Alvin+Alf=Sant

19: desember: Til Datters ære, vil jeg anta

18: desember: Du har støvsugd feil hele livet…

17. desember: Er dette en felle?

16. desember: Underbuksehumor

15. desember: Hovmod står for fall

14. desember: Frysninger på ryggen

13. desember: “Jeg fikk lyst på Bollemus”

12. desember: Sensitiv hud

11. desember: Månelyst

10. desember: Vi tenner våre lyster

9. desember: Minne og forsoning

8. desember: Kringsatt av fiender

7. desember: Nissefylla

6. desember: Smultringenes herre

5. desember: Inntrengeren

4. desember: Venner og vinningskriminelle

3. desember: Hevnen er visst søt

2. desember: Kneblet

  1. desember: Mens han sover

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Klart mann 42 og et halvt skal ha julestrømpe!

      God jul til deg og familien din, og takk for alvor og skjemt 🙂

    2. Klart en mann skal ha julestrømpe. Tror Kjærest vil deg bare vel til tross for innholdet. Var julestrømpe også i mitt hus til 2 på 53 og ei på 75. Alle skal kose deg når det er julemorgen❤

    3. Takk for koselig, morsom, og litt dyp adventskalender, dåkker har vært flink👏.
      Go og fredfulle jule dager til deg og kjæreste ønsker jeg dåkker🎄

    4. God morgen og tusen takk for adventskalemderen. Det har vært fornøyelig lesing, og ja ,,,Jeg kommer til å savne ‘kalenderen” ønsker deg og dine en riktig GOD JUL. Nyt fridagene. 🤶❤

    5. Takk for hyggelig julekalender deling, jeg har fulgt med hver dag, har vært spennende og gøy lesing 🎅. Ønsker deg og kjærest en fin julefeiring, ta vare på hverandre. ❤

    6. God Jul og tusen takk for adventsstunden med både skjemt og alvor. Håper du og kjærest får ei fint jul med masse tid til hverandre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg