Under 120 kg igjen!

Å, det var deilig sprette opp på vekta som en yppig gaselle i morges og se at jeg hadde lyktes med å brutalt og resolutt  slå ned forrige ukes litt underlige vektoppgang. 119,8 kg er et ypperlig utgangspunkt før jula for min del starter lille julaften klokka 18:00. Du skal slett ikke se bort fra at jeg kommer til å legge på meg 4-5 kg i løpet av juleuka, for jeg har virkelig tenkt å kose meg på godt gammeldags vis.

 

Jeg gleder meg til perfekt stekt juleribbe

 

Og til det ultimate pinnekjøttmåltidet

 

For ikke å snakke om helstekt, men likevel supersaftig kalkun

 

I det hele tatt…

 

Tre åpningsdager igjen, så er det jul folkens!

 

Les også:

Opp 1,5 kg i uke 10!

Helt spinnvill vektnedgang i uke 9!

Hæ, hele 2,2 kg ned i uke 8!

Another brick in the wall. Resultat etter 7 uker

Stappmett, men fortsatt vektnedgang etter 6 uker

Ned 12 kg på 5 uker. På tide med en taktikkendring

Min dagsrasjon

Ned over 10 kg på 4 uker

Hemmeligheten bak min vektnedgang

Ned 8 kg på 3 uker med “Kokkejævelkuren”!

Ned 6 kg på to uker!

En hverdag helt uten øl

Ned 3,6 kg første uke!

Slik skal jeg lykkes med å gå ned i vekt, og faktisk BLI der!

Stopper jeg ikke nå så dør jeg!

11 kommentarer

Siste innlegg